برگزاری مراسم عزاداری با همت کانون  فرهنگی هنری شهید آوینی ملایر در ایام فاطمیه

ستاری گفت: در فاطمیه اول به مدت سه شب برنامه های سخنرانی، عزاداری و مرثیه خوانی در کانون فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار شد که این برنامه در ایام فاطمیه دوم نیز انجام می شود.

«مسعود ستاری »در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) خیابان خلبان ملایر در سال 1389 راه اندازی شده و بیش از 200 نفر عضو دارد که تعداد ثبت شده در  سامانه بچه های مسجد به دلیل مشکلات ثبت  کمتر از اعضای این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) ملایر با اشاره به برنامه های این کانون گفت: همزمان با مناسبت های مختلف برنامه های این کانون با همکاری پایگاه بسیج انجام می شود که با توجه به محدودیت ها و شیوع بیماری کرونا این برنامه ها کمتر شده و یسا اطز طریق فضای مجازی انجام می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه نیز برنامه های مناسبتی در این کانون در حال انجام است افزود: در فاطمیه اول به مدت سه شب برنامه های سخنرانی، عزاداری و مرثیه خوانی  توسط اعضای کانون و سایر اقشار مردم انجام شد.

 

وی با بیان اینکه این برنامه ها به مدت سه شب دیگر نیز در ایام فاطمیه دوم بر انجام می شود گفت: مشارکت و همکاری اعضای کانون در برگزاری مراسم، سیاه پوش کردن مسجد و محله در ایام  از دیگر اقدامات است.

 

ستاری با بیان اینکه در ایام محرم نیز  حدود 30 تا 35 بسته معیشتی به مبلغ هر کدام 300 هزار تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شد،ضد عفونی مسجد به صورت یک شب در میان و... از جمله اقدامات انجام شده به همت اعضای کانون  بوده است. 

 

وی راه اندازی یک تیم فوتبال را نیز برای جوانان و نوجوان از دیگر اقدامات این کانون دانست و گفت: تولید محتوا و گسترش فعالیتهای فرهنگی و مذهبی برای اعضای کانون و دیگر اقشار نیز از برنامه های  در دستور کار این کانون در آینده است.

 

 

کد خبر 1010714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha