۷۰ محفل انس با قرآن کریم به یاد شهید سلیمانی برگزار شد

معاون اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان گفت: ۷۰ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن به یاد سردار دلها در امامزادگان استان کرمان، گفت: 70 محفل انس با قرآن کریم در استان کرمان به صورت حضوری و غیرحضوری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

 

 

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان افزود: ویژه برنامه های بسیاری برای برگزاری در این ایام داشتیم ولی وضعیت ویروس کرونا در جامعه باعث شد که در برگزاری این برنامه ها تجدیدنظر داشته باشیم.

 

 


وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم به دو صورت حضوری و غیرحضوری در سطح استان کرمان برگزار شد و در محفل هایی که به صورت حضوری برگزار شد، شرکت کنندگان ملزم به رعایت فاصله اجتماعی بودند.

 

 


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای انقلاب است.

 


فاطمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار خوب قرآنی در استان گفت: محافل انس با قرآن با استفاده از ظرفیت قاریان بومی همان منطقه برگزار می‌شود و استفاده از ظرفیت بومی هم به ایجاد و تقویت انگیزه قاریان نوجوان و جوان کمک کرده و هم از تردد غیر ضروری در شرایط فعلی جلوگیری می‌شود.

کد خبر 1010718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha