بلاتکلیفی زمین چمن مصنوعی محله دهنو شهر رویدر پس از گذشت ۳ سال

زمین چمن مصنوعی فوتسال تنها طرح ویژه ورزشی برای محله دهنو شهر رویدر شهرستان بندرخمیر است که پس از گذشت سه سال از کلنگ زنی همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان بندرخمیر، همزمان با روی کارآمدن دولت دوازدهم، کلنگ ساخت زمین چمن مصنوعی در محله دهنو شهر رویدر با حضور مسئولان و جمعی از ورزشکاران به زمین زده شد اما پس از گذشته سه سال، این پروژه همچنان متوقف مانده است.

 

از زمان کلنگ زنی تاکنون تنها چهار ردیف بلوک چینی دیوار این زمین کار شده است و علی رغم اینکه هرساله نیز اعتبار برای این پروژه اختصاص می یابد اما خبری از ادامه کار و اجرای آن نیست.

 

بازدیدهای مکرر مسئولان استانی و شهرستانی و قول های مساعد آنان در رابطه با پیگیری برای آغاز مجدد عملیات اجرای این پروژه نیز تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

 

پیمانکار این پروژه نیز بنا به دلایل مختلف ازجمله افزایش مکرر قیمت مصالح، از اجرای آن، سرباز زده است.

 

« محمد شکارچی »، یکی از فوتبالیست های محله دهنو در این ربطه می گوید: کلنگ زمین چمن مصنوعی محله دهنو همزمان با روی کارآمدن دولت دوازدهم با حضور مسئولان به زمین زده شد اما پس از گذشت سه سال همچنان در بلاتکلیفی بسر می برد.

 

وی می افزاید: این محله دارای استعدادهای بسیار خوبی در رشته های ورزشی به ویژه فوتبال و فوتسال است که متاسفانه زیر ساخت های لازم برای شکوفا شدن این استعدادها وجود ندارد.

 

« علی زینلی »، از دیگر ورزشکاران این محله نیز می گوید: کلنگ زنی این پروژه موجی از امید در بین فوتبالیست های محله بوجود آورد که متاسفانه این موج خیلی زود فروکش کرد.

 

وی به بازدیدهای مکرر و قول های مساعد مسئولان راجع به آغاز مجدد عملیات اجرایی این پروژه اشاره می کند و می افزاید: متاسفانه تاکنون هیچ کدام از این قول ها اثربخش نبوده است.

 

« علی هاشم زاده »، مدیر کانون فرهنگی هنری الغذیر محله دهنو نیز ضمن گلایه از عدم توجه مسئولان به راکد ماندن پروژه ساخت چمن مصنوعی محله، معتقد است که پرداختن به ورزش در کنار فعالیت های فرهنگی از موثرترین روش های برای کاهش ناهنجاری های اجتماعی ازجمله اعتیاد است.

 

وی با بیان اینکه توقف سه ساله پروژه ورزشی محله ای پذیرفتنی نیست، می افزاید: هرساله جمعی از مسئولان ازجمله نماینده های مردم در مجلس، مدیران ورزش و جوانان و فرمانداری از این پروژه بازدید می کنند و هربار نیز برای پیگیری جهت شروع مجدد عملیات اجرایی آن قول مساعد می دهند ولی هیچ گاه این وعده ها عملی نشده است.

 

« محبوب دریا »، بخشدار رویدر نیز ضمن تایید راکد ماندن پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی محله دهنو، گفت: این پروژه به دلیل افزایش قیمت مصالح متوقف شده بود که با پیگیری هایی که به تازگی صورت گرفته، اعتبار جدیدی برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است.

 

وی افزود: بزودی عملیات اجرایی پروژه مجددا آغاز می شود.

 

« یونس برهم »، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر نیز گفت: اخیرا یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی محله رویدر اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه بزودی نشستی برگزار می شود و میزان عمل به تعهدات پیمانکار پروژه بررسی خواهد شد، افزود: این پروژه از هفته آینده و با شناسایی و انتخاب پیمانکار جدید آغاز بکار می کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: در این مرحله بتن ریزی کف، دیوارکشی و فنس کشی انجام می شود و در مرحله بعد نیز با انتخاب پیمانکار جدید چمن مصنوعی نصب خواهد شد.

 

عملی شدن وعده های متولیان امر، موجب امیدواری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان فوتبالیست محله دهنو شهر رویدر خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1010739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha