برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی در نکا به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

ابراهیمی گفت: مسابقه بزرگ نقاشی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به همت بسیج هنرمندان نکا برگزار می‌شود.

«مونا ابراهیمی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: امروز کودکان ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگوپذیری از بزرگان و افراد اثرگذار ارزشی هستند و آشنایی آن‌ها با قهرمانان امروز و دیروز جامعه از اهداف مهمی است که برعهده داریم.

 

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان نکا افزود: بسیج هنرمندان شهرستان نکا تلاش دارد تا در مناسبت های مختلف الگوسازی مناسبی از قهرمانان و افراد اثرگذار انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان داشته باشد و اکنون هم در سالگرد شهادت سردار سلیمانی تلاش داریم تا در قالب هنر این اثرگذاری نمودار شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان است و با سبک آزاد و با موضوع سردار سلیمانی، انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و مقاومت و پایداری برگزار می شود.

 

ابراهیمی زمان ارسال آثار برای مسابقه بزرگ نقاشی در نکا از دهم دی ماه تا 10 بهمن ماه به مدت یک ماه اعلام کرد و گفت: افراد می توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی 09909820108 از طریق تلگرام، واتساپ و ایتا ارسال کنند.

 

وی یادآور شد: با داوری آثار توسط داوران، در دهه فجر از برگزیدگان این مسابقه تجلیل می شود.

کد خبر 1010770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha