هم زمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم کمک های مومنانه توزیع می شود 

حجت الاسلام موسی سالاری گفت: به همت مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته کمک های مومنانه خیرین و مردم به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: به همت مرکز نیکوکاری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته کمک های مومنانه خیرین و مردم به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.



امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج افزود: بخشی از این کمک های مومنانه در قالب ۱۰ تُن آرد در بین نیازمندان سطح شهرستان کهنوج توزیع می شود.



وی بیان کرد: بخش دیگری از کمک های مومنانه خیرین به تهیه و توزیع ۴۰ عدد سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات اختصاص داده شده که درب منازل نیازمندان تحویل می شود.




حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: همچنین امروز هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار دلها، لباس گرم زنانه، بچگانه و مانتو به ۴۰ نفر از فقرا اهدا می شود.



امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج ادامه داد: علاوه بر این نیز یک تشک مواج برای فردی بیمار خریداری شده که به آن تحویل داده شد.



وی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اجرای طرح اطعام نیازمندان است که در همین راستا تعداد یکهزار و ۷۰۰ پرس غذای نذری پخت و بسته بندی شده و درب منازل نیازمندان تحویل می شود.



حجت الاسلام سالاری حیات و شهادت حاج قاسم برای نیازمندان همراه با برکت بود، تاکید کرد: امروز به برکت خون این سردار شهید است که ما می توانیم در راستای محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان گام برداریم.

 


امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج در خاتمه یادآور شد: از آنجایی که امسال سالروز شهادت حاج قاسم هم زمان با ایام فاطمیه است بنابراین از ابتدای دهه اول فاطمیه مراسم عزاداری برپا شده و بخشی از  سخنرانی به تبیین شخصیت و ولایتمداری این سردار شهید اختصاص داده شده است.

کد خبر 1010793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha