۲۵ اکیپ هیئتی برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در کردستان تشکیل شد

نورعلی خزاعی گفت: به منظور ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و کاهش ویروس کرونا در سطح کردستان، ۲۵ اکیپ هیئتی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، نورعلی خزاعی در مراسم اعزام اکیپ‌های هیئتی که ظهر امروز(۱۳ دیماه) به صورت نمادین با اعزام چهار اکیپ در سنندج انجام شد،، اظهار کرد: 25 اکیپ در این طرح در سطح استان به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و مقابله با ویروس کرونا در استان فعال خواهد شد که این اکیپ‌ها با دستگاه‌های کوله پشتی و دستی ضدعفونی، ماسک و با لباس ایزوله در اماکن مختلف حضور خواهند یافت.

 

وی با بیان اینکه در مجموع 6 هزار ماسک توسط این اکیپ‌ها توزیع خواهد شد، بیان کرد: پمپ بنزین‌ها، محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست، سالمندان، پاسگاههای نیروی انتظامی و معابر عمومی توسط این اکیپ‌ها ضدعفونی می‌شوند.

 

وی عنوان کرد: با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و به مناسبت ایام فاطمیه(س)، سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی مهندس و همچنین چهلم شهادت دکتر فخری زاده، امروز 16 نفر از اعضای هیئات سنندج به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و ضدعفونی معابر و میادین عمومی برای پیشگیری از کرونا در قالب چهار اکیپ اعزام شدند.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان با بیان اینکه این 16 نفر از سوی هیئت مذهبی محبان حضرت عباس(ع) به کمک کادر بهداشت و درمان اعزام شدند، افزود:  16 عضو هیئت مذهبی شهرستان سنندج در قالب چهار تیم اماکن عمومی مدنظر را ضدعفونی خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین یک‌هزار و 600 بسته ماسک به منظور توزیع بین افراد نیازمند توسط این چهار اکیپ تهیه شده است که این بسته‌ها نیز به همت اکیپ‌های تشکیل شده، توزیع خواهد شد.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان عنوان کرد: هیئات مذهبی استان کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در سطح شهر و روستاهای استان فعالیت داشته‌اند و اقداماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را انجام داده‌اند.

 

خزاعی اضافه کرد: امیدواریم به همت تمامی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در استان کردستان و سطح کشور باشیم.

کد خبر 1010819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha