شهید سلیمانی ماندگار تاریخ و قهرمان جهان اسلام است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلای صاحب الزمان (عج) ورامین گفت: شهید سلیمانی ماندگار تاریخ و قهرمان جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران؛ نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اسطوره نظامی کشورمان که صبح امروز در مصلای صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد، گفت: مردم دیار 15 خرداد بصیرت داشتند و این بصیرت در دوران کنونی هم ماندگار بوده است.


وی در ادامه با اشاره به درگذشت آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: آیت الله مصباح یزدی مدافع ولایت و دینداری بود و فقدان وی که از یاران مقام معظم رهبری مدظله بود دردناک است.


لطفی افزود: ۹ تا ۱۹ دی دهه بصیرت است و این نامگذاری بخاطر حماسه های ماندگار این دهه است که قیام مردمان بصیر ورامین در ۱۵ خرداد و  قم در ۱۹ دی زمان طاغوت زمینه ساز حرکت ماندگار ۹ دی برای حفظ نظام شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بصیرت و غیرت دینی مردم زمینه ساز ایام الله است.


مسئول ستاد دهه بصیرت کشور گفت: اسطوره دنیای بشریت شهید سلیمانی است و مردم ما چقدر قدر شناس بودند با حضور در تشییع باشکوه آن شهید عزیز آن حماسه بزرگ بعد از انقلاب را برای سرباز خودشان ترسیم کردند.


قائم مقام آیت الله جنتی بیان کرد: ایام الله تجلی دست قدرت الهی است و ممتاز روزهای دیگر است روزی که نعمت است یا نقمت و دفاع از نظام اسلامی می‌شود ایام الله با نعمت برای ما که لازم است همیشه ماندگار بمانند.


نصرت الله لطفی بر بزرگداشت ایام الله تاکید نمود و تصریح کرد: عده‌ای با بهانه های جور وا جور می‌خواهند ایام الله به فراموشی سپرده شود، ما در عمل نشان دادیم از تصمیمات ستاد کرونا اطاعات می کنیم اما بعضی ها نمی خواهند ایام الله گرامی داشته شود، چطور برای آزمون کنکور و استخدامی با کثرت صدها هزار نفری برنامه دارند اما برای بزرگداشت ایام الله که تمام ملاحظات اجرا می شود سنگ اندازی می گردد و آنرا مشکل دار اعلام می کنند!

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص یوم الله شهادت شهید سلیمانی و شخصیت این شهید گفت: حاج قاسم سلیمانی بخاطر زهد و پارسایی خیلی شناخته شده نبود چه شد در این سعادت بیکباره تشییع میلیونی آن چه عراق و چه ایران و چه تشییع نمادینش در کشور های دیگر اتفاق می افتد.


وی ادامه داد: «بصیرت حسینی و ملت حسینی» عنوانی است که روز پنجم دهه بصیرت بنام سردار دلها نامگذاری شد، و همانطور که رهبری معظم فرمودند وی شخص نیست بلکه مکتب است و مکتب شهید سلیمانی ادامه دهنده و تربیت یافته مکتب عاشورا می‌باشد، حاج قاسم ماندگار تاریخ و قهرمان جهان اسلام است.


لطفی با ممتاز خواندن مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی سعادت و خدا محوری را برای همگان معنی کرد چون اسلام واقعی اینگونه است در مکتب شهید سلیمانی سعادت اسلام مشاهده می‌گردد، در دل مکتب اسلام تربیت یافته مانند شهید سلیمانی پرورش می یابد که امام خمینی و امام خامنه ای آنرا ساخته اند.

 

وی ادامه داد: شاخص ممتاز شهید سلیمانی ارادت به اهل بیت علیه السلام معنویت و خدا محوری است که ارادت داشتن به حضرت زهرا سلام الله علیها السلام در او مشاهده می شد.


وی بیان کرد: شکست داعش شکست گروه نبود شکست آمریکا اسرائیل و هم پیمانان آنان است.


لطفی با مقایسه امثال شهید سلیمانی و عنصرهای خود باخته که می روند در دامان دشمنان و اظهارت نابخردانه دارند بیان کرد: شخصیت های صدر اسلام و نامداران انقلاب اسلامی بخاطر ماندگاری در اسلام ماندگار شدند اما آنهایی که در آنسوی مرزها با دشمنان اسلام و انقلاب همکاسه می شوند مطمئنا در تاریخ نامشان به تلخی دشمنان اهل بیت ع برده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، حاضران در این مراسم با نوای گرم مداحان اهل بیت علیه السلام  در فراق یوم الله شهادت شهید سپهبد سلیمانی به عزاداری پرداختند.

کد خبر 1010835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha