پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام تسلیت صادر کرد.

 

در متن این پیام آمده است:

 

«اِنّا لِلّه وَ اِنّا اِلیهِ راجِعُون»

خبر رحلت فقیهِ مجاهد و اسلام‌شناس متفکر مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی (رضوان‌الله علیه) موجب اندوه و تأسف بسیار شد.

 

عمر بابرکت ایشان در مسیر معنویت و تهذیب نفوس بود و پیوسته در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سپری گشت.

 

این عالم بزرگ با بصیرت، اخلاص و تقوا به تربیت شاگردان برجسته و تربیت نیرو برای نظام اسلامی پرداختند و حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی از برکات و مجاهدت‌های ایشان بهره‌های فراوان برده است.

 

در برهه‌های حساس به دفاع از اسلام ناب، نظام اسلامی و جایگاه رفیع ولایت‌فقیه پرداختند و با افشای روشن‌بینانه و صریح خط التقاط و انحراف، موجب صفای باطن حق جویان و به‌ویژه جوانان عزیز شد.

 

بی‌شک فقدان این شخصیت ممتاز و برجسته، مصیبتی اندوه‌بار و ثلمه ای بزرگ است.

 

این‌جانب رحلت این عالم ربانی را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، امام خامنه‌ای عزیز، بیت مکرّم و فرزندان محترم و همه ارادتمندان و شاگردان ایشان و عموم مردم تسلیت عرض می‌کنم و شمول رحمت خاصه حق‌تعالی و حشر با اولیاءالله را برای ایشان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

کد خبر 1010837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha