اهدای ۷ تبلت به دانش آموزان نیازمند رودباری

اسماعیلی از اهدای هفت تبلت به دانش‌آموزان نیازمند منطقه شیرکوه رودبار به همت کانون پویندگان علم جهت حضور در کلاس‌‌های مجازی خبر داد.

«ارسلان اسماعیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور و بروز مشکلات معیشتی و آموزشی در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: همزمان با شیوع این بیماری و جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اقدامات جهادی کانون پویندگان علم شیرکوه در قالب طرح ملی راهکار در این منطقه آغاز شد.

 

مدیر کانون پویندگان علم شیرکوه رودبار از تشکیل صندوف پویش شیرکوهیان جهت جمع آوری کمک‌های خیرین و هدایت این کمک‌ها به سوی نیازمندان افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۴۵ بسته معیشتی بین نیازمندان این منطقه توزیع شده است.

 

وی با اشاره به اعلام نیازهای آموزشی از سوی مدرسه شهید گلپور که میزبان دانش‌آموزان روستای شیرکوه و دیورش در مقطع ابتدایی و متوسطه اول است اظهارداشت: با توجه به برگزاری کلاس‌های درس به شکل مجازی و نیازمندی برخی دانش‌آموزان به تبلت و گوشی‌های هوشمند این مهم با همراهی خیران در دستور کار کانون قرار گرفت.

 

اسماعیلی اعلام کرد: در این راستا از آغاز سال تحصیلی تاکنون جهت ایجاد زیرساخت‌های آموزش غیرحضوری و حضور دانش‌آموزان در پیام‌رسان شاد، هفت دستگاه تبلت خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند منطقه شیرکوه اهدا شده است.

 

وی ادامه داد: ارزش ریالی این تعداد تبلت حدود ۱۰۰ میلیون ریال است و در صورت تداوم کمک‌های خیرین، کمک به دانش‌آموزان نیازمند روستاهای اطراف نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

اسماعیلی خاطرنشان ساخت: اکنون نیز در حال تدارک بسته‌های حمایتی معیشتی برای نیازمندان و توزیع آن در دهه بصیرت و میثاق با ولایت هستیم.

 

کد خبر 1010845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha