هدف آمریکا از مذاکره به زانو در آوردن ایران است/ باید جلوی دشمن قوی باشیم

آیت الله عبادی گفت: هدف آمریکا از مذاکره و نشان دادن باغ سبز، به زانو در آوردن ایران است، قرآن هم در این رابطه فرموده که اینها با شما کنار نمی آیند مگر اینکه از هر چه دارید دست بردارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (13 دی) در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی مالک اشتر زمان بود که به شهادت رسید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی در واقع تولد مجدد برای این شهید بود، افزود: اندازه قطرات خونی که از آن مرد بزرگ به زمین ریخت، حاج قاسم هایی از خون او متولد می شوند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمن بعد از این عمل جنایتکارانه، خودش هم متوجه شد که اشتباه بزرگی را انجام داده است و فهمید که جوانان ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که جای حاج قاسم خالی بماند، گفت: جوانان ایرانی سلاح حاج قاسم را به دوش خواهند کشید و از حریم آل الله و کشور دفاع خواهند کرد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه انتقام از خون حاج قاسم هرگز فراموش نخواهد شد، ادامه داد: درست است که یک سیلی به دشمنان زده شده اما انتقام اصلی در راه است و قطعا جوانان کشور انتقال خون حاج قاسم را خواهند گرفت.

 

وی گفت: دشمنان اسلام پایبند به هیچ قانونی نیستند و دست آنها خالی است لذا برای اینکه بتوانند آقا بالاسر باشند، نیازمند ابزار ظلم و ستمگری هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تفکر فرعونی همیشه در تاریخ بوده است، تصریح کرذ: قرآن ملاک های فرعون مصر را بیان کرده است، در زمان معاصر ما این جمله معروف انگلیس «اختلاف بینداز و حکومت کن» نمونه بارز تفکر فرعون زمان است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه نباید مسلمانان هیچ وقت وارد حواشی شوند، گفت: پادزهر مکر و حیله های دشمن، وحدت و دوری از اختلاف است.

 

وی با بیان اینکه کار دشمن و فرعون این است که ملت ها را به ضعف برساند، افزود: توسعه مواد مخدر در کشور، از ۲۰۰ سال قبل که پای استعمار به کشور باز شده در دستور کار آنها بوده تا مردم را از نظر اقتصادی و اجتماعی به ضعف بکشاند.

 

بی بصیرت ها در دام دشمن می افتند

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه سیاست انگلیس این است که ایرانی باید گرسنه باشد تا بشود بر  آنها حکومت کرد، اظهار کرد: همین ها برای تفرقه در جامعه بین مسلمانان، بدنبال ایجاد شبهه هستند و لذا افرادی بصیرت ندارند در دام این دشمن گرفتار می شوند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه انگلیس در ایران با از بین بردن مواد خوراکی، گرسنگی را در ایران ایجاد کردند که حدود ۹ میلیون نفر از گرسنگی و عوامل گرسنگی مردند، گفت: بصیرت یعنی اینکه انسان توجه داشته باشد و مسائل را در کنار یکدیگر بسنجد.

 

وی روش فکری دشمنان را همواره متکبر بودن دانست و افزود: هدف دشمن از مذاکره با ایران و نشان دادن باغ سبز، به زانو در آوردن کشور است، قرآن هم در این رابطه فرموده که اینها با شما کنار نمی آیند مگر اینکه از هر چه دارید دست بردارید و گاوشیرده آنها شوید.

 

براساس آیات قران، مذاکره با آمریکا اشتباه است

امام جمعه بیرجند با بیان این سوال که ما به عنوان مسلمان کی می خواهیم قرآن و وعده های الهی را باور داشته باشیم؟ گفت: دشمنان با برخی از افراد مانند صدام، رضاشاه و غیره هم کنارآمدند اما از طریق استعمار و استثمار اینها را گاو شیرده خود کردند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه ملت باید هوشیار باشد و گول وعده های پوچ دشمن را نخورند، یادآور شد: اینها ۷۰ سال قبل فلسطین مظلوم را اشغال کردند، چه قدر خسارت به بار آوردند! چقدر از مردم مظلوم فلسطین کشتند.

 

وی با بیان اینکه افراد کم عقل سازش کار در کشور بدانند که مذاکره با آمریکا اشتباه است، اظهار داشت: دشمن در عملیات مرصاد فکر می کرد که کشور ضعیف شده و می توانند ضربه بزنند، اما هنوز وارد نشده بودند که مسعود رجوی سرکرده انها دستور دارد وقتی وارد تهران شدند سه روز قتل عمومی راه بندازید، دشمن هیچ دلسوزی برای مردم و کشور ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی ها امروز خود را به نفهمی و بی عقلی زدند، گفت: دشمنی که به خون مسلمانان و ایرانی ها تشنه است، آنها می خواهند بیایند کشور و اقتصاد ما را درست کنند؟ در حالی که استکبار نسبت به مزدورانی که برای آنها نوکری می کردند هم رحم نکردند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن حتی به نوکران خود هم رحم نمی کند، بعد از نفوذ بین آنها اختلاف می اندازند و همه را بدست خودشان می کشند، ادامه داد: دشمن شناسی بصیرت می خواهد.

 

وی با اشاره به اینکه چنانچه می خواهیم دشمن بر کشور مسلط نشود باید قوی شویم، دشمن عقب نشینی می کند، افزود: نمونه بارز این موضوع شهید سلیمانی است که با ایستادگی در مقابل دشمن چه پیروزی بزرگی که بدست آورد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1010871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha