سپهبد سلیمانی با شجاعت و جسارت در مسیر عزت و استقلال مسلمانان حرکت کرد

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در راه شرافت، عزت، استقلال ملت ایران و مسلمانان و به فرمان ولایت با شجاعت و جسارت حرکت کرد، گفت: مکان و مزار این شهید بزرگوار محل زیارت دوستداران و دلدادگان او خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین رونمایی از تندیس سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» صبح امروز (۱۳ دی ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، استاندار، فرمانده سپاه فتح، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانف فرمانده تیپ ۴۸ فتح، فرماندار شهرستان بویراحمد، شهردار یاسوج، اعضای شورای شهر برگزار شد شد.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین با تسلیت شهادت شهید «سپهبد حاج قاسم سلیمانی، قهرمان شرافت، عزت، دفاع از انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی، گفت: سردار شهید سلیمانی سر داد اما تسلیم نشد، زیرا دشمن خواست سر او نباشد و سر او را بر خاک افکند، اما سردارهای بی شماری از خون پاکش برخواست و تبدیل به یک مکتب و جبهه شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کسی که در راه خدا مجاهدت می کند و به فرمان ولی فقیه حرکت می کند و خون او بر زمین ریخته می شود، حیات شهادت او در همین دنیا آشکار می شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه دشمنان تلاش بسیاری کردند تا سلیمانی نباشد، گفت: در تشییع شهید سلیمانی طوفان و حماسه برپا شد، میلیون ها انسان در این مراسم شرکت کردند و قدرت یافتن انقلاب و ملت در پرتو انسجام و وحدت رقم خورد.

 

آیت الله حسینی با شاره به اینکه شهید «حاج قاسم سلیمانی» سلیمانی تبدیل به یک مقاومت شد، ادامه داد: دشمن با تمام نیرنگ به صحنه آمد، اما کسانی که در میانه میدان آمدند و با جسارت و قدرت ایستادگی کرد فرمانده سپاه قدس بود.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در راه شرافت، عزت، استقلال ملت ایران و مسلمانان و به فرمان ولایت با شجاعت و جسارت حرکت کرد، گفت: مکان و مزار این شهید بزرگوار محل زیارت دوستداران و دلدادگان او خواهد بود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه هرکس به ولایت و ملت پشت کند، زندگی ذلت بار خواهد داش، گفت: امروز یاد و نام سپهبد سلیمانی در دلها و قلب ها زنده است و تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

 

گفتنی است، بلوار عدل یاسوج به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد و این تندیس در این مکان قرار گرفت.

 
 
 
 
 
 

 

کد خبر 1010945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha