برگزاری کنگره ملی شعر و داستان طلوع به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

احمدخانی با تشریح برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از برگزاری کنگره ملی شعر و داستان طلوع خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کنگره ملی شعر و داستان طلوع در زنجان برگزار می شود.

 

محمدربیع احمدخانی ادامه داد: به همین منظور شب شعرسردار دل ها، تکریم خانواده شهدا، تولید محتوا در مطبوعات و خبرگزاری ها، خرید کتاب و تالیفات در خصوص شهید سلیمانی، برگزاری مسابقه پوستر سازی با موضوع سردار دلها در استان زنجان و گرامیداشت شهادت سردار در فضای مجازی و گروه های منتسب به اصحاب فرهنگ و هنر  در زنجان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در شهرستان ابهر نیز آیین غبار روبی مزار شهدا، رونمایی از کتاب حکمت ناصح حجت الاسلام عبدالمجید ولایتی و انتشار پوستر سالگرد شهادت در فضای مجاری در دستور کار است.

 

به گفته احمدخانی، به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مسابقه کتابخوانی با عنوان ((من قاسم سلیمانی هستم)) و همکاری در طرح شهید سلیمانی- چاپ بروشور فرهنگی و توزیع و نصب بنر در ایجرود انجام می شود.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن کریم در فضای مجازی، پویش ختم قرآن و صلوات و انتشار موضوعات ویژه قرآنی در فضای مجازی نیز توسط موسسات قرآنی اجرا می شود.

 

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، برگزاری مسابقه کتابخوانی رفیق خوشبخت ما، برگزاری سوگواره سردار آسمانی در چهار بخش نامه ای به سردار، عکس و فیلم موبایلی، دلنوشته و قطعات ادبی و نقاشی و طراحی و جشنواره روح مقاومت در قالب عکس و قرائت وصیت نامه سردار شهید (فایل صوتی) نیز به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرا می شود.

کد خبر 1010965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha