محافل انس با قرآن کریم و عزاداری به یاد «سردار دل ها» در کانون های مساجد استان برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: محافل انس با قرآن کریم و عزاداری به یاد «سردار دل ها» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محافل انس با قرآن کریم و عزاداری به یاد «سردار دل ها» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون های مساجد استان اردبیل برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این محافل در مساجد روستایی به صورت حضوری و در شهرها به صورت مجازی برگزار شد و استقبال خوبی از این مراسم ها شد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: البته فعالیت های مجازی کانون بسیار بیشتر و بهتر از فعالیت های حضوری است زیرا اکثر برنامه ها بر اساس جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طرح ریزی شده بود.

 

 

سقاء ادامه داد: انتشار کلیپ و نماهنگ از سوی کانون های مختلف از دیگر برنامه های هنری به همت فعالان کانون های مساجد بود که از ابتدای دی ماه در روزهای مختلف اتفاق افتد و یک رویداد بسیار ارزشمند از فعالان هنری کانون نمایش داد.

 

 

وی اذعان داشت: ارسال عکس و نقاشی برای مسابقه های مجازی مختلف طراحی شده از سوی ستاد و کانون ها نیز از دیگر کارهای صورت گرفته به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود که با استقبال فعالان کانون های مساجد مواجه شد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: متاسفانه بسیاری از برنامه های فرهنگی به دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق فضای مجازی پیگیری شد.

 

سقاء عنوان کرد: حضور فعالان کانون های مساجد در مراز شهدا و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی نیز از دیگر حرکت های خودجوش کانون ها بود.

 

وی ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد استان در قالب طرح ملی «ایران قوی» بزودی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری و به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

کد خبر 1010968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha