کمپین مسلمانان لاتین برای پل زدن میان جوامع مختلف در شیکاگو

گروه مسلمانان لاتین یا هیسپانیک های مسلمان در شیکاگوی آمریکا کمپینی را برای پل زدن میان جوامع مختلف در شیکاگو راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «شیکاگوتریبیون»، گروه مسلمانان لاتین یا هیسپانیک های مسلمان در شیکاگوی آمریکا کمپینی را برای پل زدن میان جوامع مختلف در شیکاگو راه اندازی کرده اند.

 

دست اندرکاران راه اندازی این کمپین در این باره می گویند: ما به عنوان شهروندان یک شهر باید به یاد داشته باشیم که انسان بودن چیست.

 

«رائول گونزالس »، مدیر برقراری ارتباط با بنیاد اسلامی «اوجالا» که یکی از سازمان های مسلمانان لاتین است در این باره می گوید: هر وقت ما جمعه ها برای اطعام افراد بی خانمان حاضر می شویم  مسلمانان هم به آنجا می آیند .

 

بنیاد اوجالا در حقیقت پلی میان مسلمانان لاتین و غیرمسلمانان است و هدف آن کمک کردن به افراد نیازمند همراه با گسترش دین مبین اسلام در جامعه است.

 

مسلمانانی که این کمپین را راه اندازی کرده اند هر جمعه برای غذا دادن به افراد نیازمند و بی خانمان در منطقه «قلب شیکاگو» واقع در جنوب غربی این شهر جمع می شوند.

 

این گروه همچنین کلاس هایی در مورد اسلام برگزار می کند و زمینه دوستی را غیرمسلمانان را برای آشنایی آنها با ارزش های اسلامی فراهم می کند.

 

گونزالس گفت: بسیاری از هیسپانیک هایی که به اسلام روی آورده اند مکان های کمی برای آموزش دیدن و راهنمایی شدن در مورد اینکه چگونه به عنوان یک مسلمان رفتار کنند،دارند.

 

وی افزود: ما کلاس هایی را در اختیار مسلمانان قرار می دهیم و با هم مشارکت داریم  و به علاوه در کمک به دیگران سهم خود را انجام می دهیم.

کد خبر 1010977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha