آلاینده های جوی در خراسان رضوی افزایش پیدا می کند

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، طی ۴۸ ساعت آینده جوی به نسبت پایدار بر استان حاکم بوده که ره‎ آورد آن برای شهرهای صنعتی انباشت آلاینده ‎ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، طی ۴۸ ساعت آینده جوی به نسبت پایدار بر استان حاکم بوده که ره ‎آورد آن برای شهرهای صنعتی انباشت آلاینده‎ها است.

 

بر این اساس کیفیت هوای شهر مشهد در برخی مناطق ناسالم برای تمامی گروه‎ها خواهد بود. همچنین طی ساعات پایانی شب و ابتدایی روز در مناطق مستعد نوار شرقی استان (به ویژه شهرستان سرخس) بتناوب تشکیل مه و کاهش میدان دید ادامه دارد.

 

شایان ذکر است از روز دوشنبه علاوه بر کاهش دمای هوا، بر سرعت وزش باد افزوده شده به طوری که در مناطق بادخیز جنوب شرق استان وزش باد به نسبت شدید رخ خواهد داد، طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۵- و ۱۰ درجه سانتیگراد بوده است همچنین آسمان امروز شنبه شهرستان مشهد، صاف همراه با غبار صبحگاهی و هوا آلوده پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۲ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۴ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1011001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha