مطالبه گری مردمی، تقویت فعالیت علمی و پژوهشی دانشگاه ها بستر مبارزه با مفاسد اقتصادی است

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به اینکه مساله اقتصاد از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است، گفت: مطالبه گری مردمی و تقویت فعالیت علمی و پژوهشی دانشگاه ها بستر مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

به گزارش خبر گزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین « حبیب حاتمی» دردیدار با دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان، اظهار داشت: مساله اقتصاد به عنوان یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری از مهم ترین مسائل کشور است.

 

مسئول دفاترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان بیان کرد: سالهاست مقام معظم رهبری به دلیل دغدغه اقتصاد شعار سال را در مورد مسائل اقتصادی انتخاب می کنند.

 

وی افزود: یکی از مهم ترین توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان و ملت، مساله اقتصاد و اقتصاد مقاومتی است.

 

حجت الاسلام حاتمی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه اقتصادی  حرکات فساد اقتصادی را شاهد هستیم که امید می رود با مطالبه گری مردم از تخلفات قانونی که بعضا جای دور زدن قانون هم به وجود می آید را بتوانیم از راه علمی و پژوهش های دقیق جلوگیری شود.

 

وی افزود: در دانشگاه ها هم لازم است با  توجه به ماموریت دانشگاه ها که همان کارهای علمی و پژوهش است در حوزه کارهای علمی، پژوهشی و هم اندیشی استاتید راستای مبارزه با مفاسد اقدام شود.

 

حجت الاسلام حاتمی اذعان داشت: در این زمینه لازم است با همکاری قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و در سرفصل های علمی و پژوهشی اقدام شود.

 

وی افزود: تلاش می شود در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور استاتید فن نشست های در دانشگاه چه در حوزه هم اندیشی و چه در حوزه پژوهشی برگزار شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان لرستان اظهار کرد: امید می رود این نشست ها گامی مهم در راستای مقابله با مفاسد و بازگشایی گره های اقتصادی و تقویت خدمت رسانی به مردم باشد و همانطور که در مسائل علمی ایران اسلامی می درخشد در مبارزه با فساد اقتصادی هم بدرخشد.

 

کد خبر 1011041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha