ایمان، اخلاص عمل و مقاومت شهید سلیمانی الگو است

حجت الاسلام شاملویی ایمان، اخلاص عمل و مقاومت شهید سلیمانی را الگو خواند و گفت: این ویژگی ها سبب شد تا خداوند دوستی و محبت شهید سلیمانی را در دل های مؤمنان قرار دهد.

حجت الاسلام «احمد شاملویی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بیان داشت: یکی از اهداف انقلاب صدور انقلاب و تفکر انقلابی در جهان بوده است نه ایجاد اغتشاش و درگیری، این صدور به معنای صدور تفکر انقلابی است.

 

معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود افزود: سپاه پاسداران بر اساس این مأموریت و حاج قاسم سلیمانی بهترین عمل را انجام دادند در کشورهای مختلف مأموریت هایی انجام می دادند در نگاهشان در درجه اول نگاه به محرومین بود.

 

وی یادآور شد: روحیه مردم داری و تواضع شهید سلیمانی سبب می شد تا در قلب مردم جای بگیرد، این نفوذ در قلب مردم یک نوع جنگ نرم بود، شهید سلیمانی در این جنگ نرم سبب شد در دل مردم جهان، مردم سوریه و عراق جای بگیرد و آنان را از دست تکفیری ها نجات دهند.

 

حجت الاسلام شاملویی با اشاره به حضور شهید سلیمانی در مناطق مختلف کرمان، جنوب کشوردر جریان سیل و حضور بین مردم گفت: هدف شهید سلیمانی محرومیت زدایی بود و همواره تلاش می کرد باری از دوش مردم بردارد.

 

وی یادآور شد: در جریان سیل با دعوت حاج قاسم سلیمانی بسیاری از مردم و مجاهدان با ورود به عرصه کمک رسانی به مردم سیل زده کمک های چشمگیری داشتند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه دورود بیان کرد: ایمان قوی، اخلاص عمل، انجام کار برای رضای خدا سبب شده تا خداوند دوستی و محبت شهید سلیمانی را در دل مؤمنان جای دهد.

 

وی با اشاره به موفقیت شهید سلیمانی در مأموریت های مختلف بیان داشت: حاج قاسم سلیمان جلودار شکست دادن سران کفر به ویژه آمریکا در منطقه در سایه مقاومت و بصیرت بود و مزدوران استکبار جهانی نظیر داعش را از کشورها بیرون راند.

کد خبر 1011052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha