شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت را تقویت کرد

حجت الاسلام رضایی گفت: شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در منطقه منسجم و مستحکمتر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی رضایی» عصر امروز (شنبه ۱۳ دی) در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در گرگان اظهار کرد: شهید سلیمانی مطیع امر ولی فقیه بود و در برابر دشمنان بصیرت داشت.

 

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران ادامه داد: پیش از شهادت شهید سلیمانی شاید بسیاری شخصیت این شهید بزرگوار را نمی شناختند اما وقتی کاری را برای رضای خدا انجام می دهیم عزت پیدا می کنید و این موضوع سبب محبوبیت حاج قاسم سلیمانی بین مردم شده است.

 

حجت الاسلام رضایی بابیان اینکه شهید سلیمانی خود را خادم مردم می دانست، ابراز داشت: شهید سلیمانی یکبار هم نماز شبش ترک نشد و اهل ذکر و دعا بود و همواره از خانواده شهدا دعای شهادت می خواست.

 

وی به ولایتمداری شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: یقین دارم شهید سلیمانی حتی یکبار هم از فرمان ولی امر مسلمین تمرد نکرد و خود را سرباز ولایت می دانست.

 

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم سلیمانی به دست خبیث ترین فرد روی زمین به شهادت رسید و این موضوع عظمت و بزرگی این شهید بزرگوار را نشان می دهد، دشمنان از نام شهید سلیمانی می ترسند و شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در منطقه  منسجم و مستحکمتر کرد.

 

کد خبر 1011066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha