آموزش حضوری ۲۲ هزار دانش آموز روستایی در گلستان

گوهری راد گفت: ۲۲ هزار و ۲۲۷ هزار دانش آموز در روستاهای استان گلستان به صورت حضوری آموزش می بینند که این تعداد معادل ۶ درصد از دانش آموزان استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» شامگاه امروز (شنبه 13 دی) در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان اظهار کرد: 290 هزار نفر معادل  78.5 درصد از دانش آموزان استان گلستان به شبک شاد دسترسی دارند و از این طریق آموزش می بینند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  ادامه داد: درحال حاضر 62 درصد از دانش آموزان  در شبکه شاد به صورت آنلاین به کلاس های مجازی دسترسی دارند و آموزش را از طریق این کلاس های درسی سپری می کنند.

 

گوهری راد یادآور شد: بیشترین میزان دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد در شهرستان کردکوی با 87.5 درصد و کمترین دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد در رامیان با 65.34 درصد است.

 

وی افزود: براساس مصوبه ستاد کرونا در روستاها که زیرساخت های اینترنتی فراهم نیست و دانش آموزان به شبکه شاد دسترسی نداشتند کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود و 22 هزار و 227 هزار نفر در روستاها به صورت حضوری آموزش می بینند که این تعداد 6 درصد از دانش آموزان استان را تشکیل می دهند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  متذکر شد: بیشترین میزان آموزش حضوری  دانش آموزان در شهرستان مراوه تپه است که در این شهرستان بالغ بر 6 هزار و 500  دانش  آموز به صورت حضوری آموزش می بینند.

 

گوهری راد بابیان اینکه امتحانات دانش آموزان از هفته گذشته آغاز شده است، بیان کرد: تنها امتحانی که به صورت حضوری برگزار می شود امتحان نهایی پایه دوازدهم است که چیزی حدود دو هزار و 700 نفر از این دانش آموزان به صورت حضوری در این آزمون ها شرکت می کنند.

 

کد خبر 1011072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha