دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان « گیلداد» آغاز شد

سردار عبدالله پور از آغاز فرایند دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان با عنوان «گیلداد» از امروز(۱۳ دی) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد عبدالله‌پور» امروز(شنبه، ۱۳ دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرایند دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان با عنوان «گیلداد» از امروز گفت: این رویداد فرصتی برای جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است که به همت سازمان فضای مجازی سپاه قدس استان به منظور گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان بر اهمیت رفع مشکلات استان با استفاده از ظرفیت‌ تیم‌های تولیدی به‌خصوص شرکت‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش بنیان محورهای این رویداد را مورد اشاره قرار داد و افزود: معضلات اجتماعی گیلان، کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا در بخش اقتصادی، مهاجرت و تغییر کاربری اراضی در گیلان از محورهای این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه این رویداد دیجیتال شامل دو بخش ویژه «شهید حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت» و «شهید محسن فخری زاده و صنعت و شهدای هسته‌ای» نیز است اظهارداشت: انیمیشن، بازی موبایل، نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه، موشن‌گرافی و رئال موشن از قالب‌های دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان است.

 

عبدالله‌پور اعلام کرد: علاقه‌مندان تا ۲۶ دیماه فرصت دارند ایده‌های خود را برای شرکت در این رویداد از طریق وب سایت Gildadevent.ir  ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اعلام منتخبین رویداد دیجیتال در پایان دی ماه، از تبدیل ایده به محصول منتخبین در یک بازه زمانی مشخص با همراهی منتورها و مربیان توانمند حوزه‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: در پایان رویداد با حضور مجموعه‌های سرمایه‌گذاری، امکان ارایه ایده و محصولات تولیدی تفراهم می‌شود.​

کد خبر 1011081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha