باید از اخلاق‌ مداری و اثرگذاری شهید سلیمانی به ‌عنوان یک مکتب یاد کنیم

اصولی گفت:باید نگاه و رویکرد و اخلاق‌مداری و اثرگذاری شهید سلیمانی بر روح و روان ملت شریف ایران و آزادگان سراسر دنیا مورد توجه قرار دهیم و یاد بگیریم و از آن به ‌عنوان یک مکتب یاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احسان اصولی» عصر(۱۳ دی) در آیین رونمایی از یادمان سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بویژه سردار دل‌ها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهارکرد: بسیار خرسندیم که سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد براساس تعهد و وعده خود، در سالروز شهادت این چهره مبارز، شاهد نصب یادمان ایشان هستیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: امروز و در یکی از محوری‌ترین مبادی و شریان‌های حیاتی شهر مشهد شاهد رونمایی از تمثال و یادمان شهید والامقام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم، در کنار این نامگذاری‌ها و توجه به اشکال و تمثال‌ها و سردیس‌ها که امری بسیار واجب و لازم و ارزشمند است، باید نگاه و رویکرد و اخلاق‌مداری و اثرگذاری شهید سلیمانی بر روح و روان ملت شریف ایران و آزادگان سراسر دنیا مورد توجه قرار دهیم و یاد بگیریم و از آن به‌عنوان یک مکتب یاد کنیم.

 

وی با اشاره به یکی از سخنرانی‌های سردار شهید سلیمانی که در آن بر عدم دسته‌بندی‌های سیاسی افراد تاکید شده بود، تصریح کرد: مردم شریف ایران هم با حضور چشمگیر و بی‌نظیر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید و همرزمانش این رویکرد را به خوبی پاسخ دادند و خون مبارک و پاک سردار دل‌ها موجی از اتحاد و انسجام و یکپارچگی را در کشور بوجود آورد.

 

اصولی این اتحاد و انسجام حاصل از خون شهید سلیمانی را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و گفت: همه ما باید پیوسته نگاه هم‌افزایی و ایجاد یکپارچگی را تقویت کنیم؛ حوزه فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری مشهد پس از این رونمایی و نامگذاری، باید روی نگاه حفظ و تقویت وحدت بین ملت متمرکز شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد افزود: برخی خواسته و یا ناخواسته با نیاتی غیر الهی و برخاسته از نفسانیت موجب ایجاد تفرفه و دلسردی در بین مردم می‌شوند که همه ما باید از چنین نگاه‎هایی دوری بجوییم.

کد خبر 1011093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha