سردار سلیمانی در سخت‌ترین حوادث مرد میدان این جبهه نبرد بود

سردار شاهوار پور با بیان اینکه سردار سلیمانی در سخت‌ترین حوادث مرد میدان این جبهه نبرد بود گفت: یکی از خصلت‌ها و خصوصیات بارز این مرد، شکست‌ناپذیری بود از این رو باید از مکتب سردار سلیمانی درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» عصر امروز (شنبه ۱۳ دی) در مراسم یکمین سالگرد سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در حرم علی بن مهزیار اهوازی، با بیان اینکه ما به شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مدیون هستیم اظهار کرد: باید برای پاسداشت این مردان بزرگ با کمال احترام و ادب سر تعظیم فرود بیاوریم؛ ایران اسلامی به چنین مردانی افتخار می‌کند مردانی که دنیا را به تعجب وا داشته‌اند که انسان‌هایی چون سردار سلیمانی چگونه پرورش یافته و در چه مکتبی آموزش دیده است.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: او و یارانش سال‌های طولانی بدون مسائل مالی تنها و تنها برای ادای تکلیف و در انتظار شهادت سال‌های سال در نبرد با شیطانیان، مستکبرین و در مقابل کسانی که در کشتن انسان‌ها هیچ ابایی ندارند و لذت می برند، ایستادند و مبارزه کردند.

 

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی مانند یک سدآهنین در دفاع از دین، لایت و مردم شب و روز نمی‌شناخت باید امروز یاد او را به خوبی گرامی بداریم و در چه مکتبی سردار سلیمانی پرورش پیدا کرد، ما باید قدر مکتب امام (ره) را بدانید اگر این مکتب هیچ دستاوردی نداشت و تنها پرورش مردانی همچون سردار سلیمانی را به دنبال داشت باید با افتخار بگوییم که این راه عزت، شرف، مردانگی و آزادگی است که باید قدر آنها را بدانیم‌.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به توطئه همواره دشمنان تصریح کرد: سردار سلیمانی در سخت‌ترین حوادث مرد میدان این جبهه نبرد بود، وقتی جنگ با عراق شروع می‌شود جزو اولین داوطلبانی است که در جبهه سوسنگرد و در کنار مرزنشیان حضور پیدا می‌کند و در گرما و سرما به اطاعت از امام در دفاع از شرف، حیثیت و استقلال این کشور محکم و استوار می‌ایستد.

 

وی عنوان کرد: در کوره انسان سازی قرار می‌گیرد بارها تا شهادت پیش می‌رود اما یکی از خصلت‌ها و خصوصیات بارز این مرد شکست‌ناپذیری بود اگر امروز می‌خواهیم از مکتب سردار سلیمانی درس بگیریم باید بگوییم سردار در مقابل حوادث سخت سر فرود نمی‌آورد.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه سردار سلیمانی پیروزی را منتسب به خداوند می‌داند اذعان کرد: اگر که وظیفه را انجام داد و به نتیجه نرسید می‌گوید تکلیف را انجام دادم، لذا دشمنان سرسختی ملت ما را دیدند اما دوباره خواستند ما را آزمایش کنند که جریان تکفیری‌ها را شکل دادند در واقع برگ دیگری از مقابله استکبار جهانی برعلیه ملت ما بود.

 

وی بیان کرد: تکفیری‌ها علی‌رغم اینکه در خاک سوریه رشد پیدا کردند اما هدفشان حکومت داری نبود چون به هرجا می‌رسند را نابود و بدترین و فجیع‌ترین جنایت را انجام می‌دادند به طور مثال زن‌ها را به اسارت می‌برند و در بازار شام می‌فروختند هیچ جای دنیا چنین کاری نبوده سر کودک را از خفا جدا می‌کردند، اسیر را وقتی می‌گرفتند سر می بریدند کجای دین ما این را گفته است.

 

سردار شاهوار پور عنوان کرد: این‌ها توطئه استکبار جهانی آمریکای جنایت کار برای بدنام کردن و بردن آبروی اسلام بود چون متوجه شدن انقلاب اسلامی مثل یک بمب هسته ای از مزرها خروج کرده و به حد انفجار رسیده است، فرهنگ انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده و ملت‌های تشنه دنیا به جایی که به سمت کمونیست روی بیاوردند به سمت اسلام روی آوردند روزانه در اروپا چقدر آدم که به اسلام روی می‌آورند که برای آنها گرفتاری شده به همین دلیل برای مقابله با اسلام این مدل را تعریف کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: یک ماشین جنگی و لشکر تمام عیار سیار که هیچ ارتش منظمی در مقابل آن تاب تحمل نداشت و نمیتوانست بجنگد را آماده کردند که یکی از کارهای کثیف و پلید آن ها تعرض به حرمین شریفین بود.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به متوقف کردن آنها با اراده مردانی همچون سردار سلیمانی اشاره کرد و یاد آور شد: آنها یک تنه با فرمان رهبر و برای پیشگیری تعرض به حرم حضرت زینب (س) وارد این صحنه شد و به شروع جنگ کردند.

 

«حجت الاسلام سید امیر میرعلائی» ضمن تسلیت سالروز شهادت این شهید بزرگوار، ایام فاطمیه و رحلت آیت الله مصباح یزدی اظهار کرد: در سالروز مالک اشتر رهبری عمار ایشان به لقاالله پیوست که امیدواریم بتوانیم راه این دو را به خوبی ادامه دهیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز تصریح کرد: امروز این بسیجیان آمده اند تا بار دیگر با آرمان های امام (ره) و شهدا میثاق ببندند و بگویند در گام دوم انقلاب آرمان و میثاق ما مکتب سردار سلیمانی است که خلاصه این مکتب در وصیت نامه این شهید بزرگوار آمده است.

 

کد خبر 1011105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha