۴۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در کردستان توزیع می‌شود

مهدی طالبی گفت: ۴۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در قالب مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان در کردستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کردستان، در آغاز مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان که به منظور توزیع ۴۶ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا در مناطق محروم انجام شد، اعلام کرد: از این ۴۶ هزار بسته ۲۰ هزار بسته معیشتی و ۲۶ هزار بسته بهداشتی است.

 

وی خاطر نشان کرد: در مرحله اول اجرای رزمایش همدلی و احسان، در سطح استان کردستان ۲۰ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم ۴۰ هزار بسته پروتئینی توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در مرحله سوم اجرای این طرح نیز ۲۱ هزار بسته لوازم‌التحریر توزیع شد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کردستان یادآور شد: ستاد فرمان امام(ره) از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع یافت همه امکانات خود را در کشور برای مقابله با این بیماری بسیج کرد.

 

طالبی عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا ستاد از کشورهای دیگر ماسک خریداری می‌کرد که به دلیل تحریم‌ها این مهم با مشکلاتی مواجه شد برهمین اساس تولید ماسک در داخل پیگیری و دنبال شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این آئین اعلام کرد: فرهنگ جهاد و علم، انفاق و احسان در راه خدا از جمله سنت‌هایی است که در دوران انقلاب به خوبی احیا شد و مورد توجه قرار گرفت.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: انفاق در راه خدا از علائم مومنان است و وقتی فردی به جامعه توجه می‌کند و می‌بیند برخی در چه رنجی به سر می‌برند و به آنها کمک می‌کند، ارزشمند و قابل تحسین است.

کد خبر 1011129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha