آیت‌الله مصباح یزدی شمشیر برنده اسلام در مقابل دشمنان دین بود

آیت الله علما، گفت: آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) شمشیر برنده اسلام در مقابل هجمه افکارالتقاطی و شبهه افکنی های دشمنان دین بود .

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، پیام تسلیت آیت الله علماء به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی

پیام تسلیت آیت الله علماء به مناسبت درگذشت آیت الله مصباح یزدی:
 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
 

ارتحال فقیه مجاهد و عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی (رضوان الله تعالی علیه) عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری ، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

 

آن فقیه مجاهد شمشیر برنده اسلام در مقابل هجمه افکارالتقاطی و شبهه افکنی های دشمنان دین بود که  با درک عمیق از مفاهیم اسلامی و با کوششی عالمانه، راه گشای خیل عظیمی از مردم و مشتاقان درک آموزه های دینی و معرفتی برای کسب حقیقت و فضائل بود و در قبل و بعد از انقلاب با حرکت در مسیر حمایت و اطاعت از امامین انقلاب  و بست خدا باوری و بصیرت افزایی به تبیین مفاهیم دینی در قاموس مجموعه کتاب ها و سخنرانی ها به  جامعه فکری ارزانی نمود.

 

فقیه بصیری که در هر زمانی، با اندیشه های متفکرانه و عالمانه و گفتمانی منطبق بر اصول پشتیبان  ولایت فقیه و مبانی انقلاب اسلامی بود و همواره برای بسط و گسترش این تفکر مترقی از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

 

اینجانب این ضایعه را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم و داماد مکرم ایشان آیت الله حاج محمود محمدی عراقی و همه ارادتمندان آن مجاهد فی سبیل الله تسلیت عرض می نمایم و از درگاه با عظمت خداوند متعال علو درجات  را برای آن فقید سعید مسئلت داشته و برای بیت مکرم و همه ارادتمندان و شاگردان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل را خواهان و خواستارم.

 

مصطفی علماء

کد خبر 1011136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha