شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه دشمنان را غافلگیر می‌کرد

سلطانقلی، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدانهای سخت نبرد بود و با دانش نظامی و نگرش راهبردی همیشه دشمنان را غافلگیر می کرد.

سرهنگ ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: سردار سلیمانی جغرافیای سیاسی و نظامی و هم چنین فرهنگی و اجتماعی غرب آسیا را بصورت تئوری و عملی و میدانی به خوبی می شناخت او به زیر و بم های جغرافیای راهبردی منطقه (ازافغانستان تا مدیترانه) آگاهی کاملی داشت .

وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و هشدارهای ستاد کرونا در راستای حفظ سلامت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم در شهرستان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه پاوه ، افزود: در راستای گرامیداشت و پاسداشت این شهید والا مقام برنامه هایی از جمله به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی و فضای سازی محیطی سطح شهرستان و ارسال پیامک سالروز شهادت این سردار شهید، راه اندازی پویش مردمی (( من هم قاسم سلیمانی هستم )) و (( ما ملت امام حسینیم )) در فضای مجازی ،تهیه ی بسته بهداشتی به همراه پوستر تمثال شهید سلیمانی و توزیع در میان رانندگان تاکسی در سطح شهرستان و نصب تمثال این شهید والا مقام بر روی شیشه ی این خودروها توسط رانندگان اجرا شده است.

 

سلطانقلی تصریح کرد: نواختن زنگ (( مقاومت )) در سامانه ی آموزش و پرورش ،-برگزاری مسابقه از وصیت نامه ی شهید سلیمانی در فضای مجازی، تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت جبهه ی مقاومت ، آزاد سازی یک زندانی غیر عمد در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سخنرانی حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه  پاوه در یادمان شهدای پاوه از شاخص ترین برنامه های اجرایی در شهرستان در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی در پایان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، قهرمان امت اسلامی بوده و مایه افتخار و عزت‌ نه تنها مردم ایران بلکه تمام مسلمانان و مستضعفان ستمدیده جهان بوده و خواهد بود و راه این شهید و شهدای ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1011138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha