۶۳ ختم کامل قرآن کریم هدیه به روح شهید سلیمانی شد 

شفیقه شفیعی گفت: یکی از ویژه برنامه های پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها شهر جیرفت، به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم، برگزاری ۶۳ ختم کامل قرآن به تعداد سال های عمر با برکت این سردار است که به لطف خداوند و با مشارکت بانوان بسیجی محقق شد.

«شفیقه شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: یکی از ویژه برنامه های پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام ابیها شهر جیرفت، به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم، برگزاری ۶۳ ختم کامل قرآن به تعداد سال های عمر با برکت این سردار است که به لطف خداوند و با مشارکت بانوان بسیجی این امر محقق شد.



فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها جیرفت افزود: علاوه بر این نیز ۷۲ بار قرائت زیارت عاشورا هدیه به روح بزرگ سردار سلیمانی انجام شده و نیز مجدد ۷۲ بار دیگر زیارت عاشورا هدیه به روح حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایش قرائت شد.



وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای زن که سال گذشته در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید سلیمانی به شهادت رسیدند، یکی دیگر از برنامه های ویژه اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.



شفیعی ابراز کرد: همچنین برگزاری ۲ مراسم سوگواری دختران مکتب حاج قاسم و سوگواری بانوان مکتب حاج قاسم در دستور کار برنامه های اولین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار قرار دارد که در فضای باز با حداقل جمعیت همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شوند.



فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها جیرفت اظهار کرد: پنج شنبه آتی ویژه برنامه میثاق با سردار دلها و یارانش در دستور کار قرار دارد به همین منظور در گلزار شهدای شهر جیرفت حضور یافته و با آرمان های این شهیدان تجدید بیعت می کنیم.



 وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های قبلی، این ویژه برنامه ها که از جمعه هفته گذشته شروع شده اند تا پنج شنبه آتی تداوم دارند.



شفیعی اضافه کرد: در این بازه زمانی خانواده های آسیب دیده از کرونا که از قبل شناسایی شده اند تحت حمایت های مالی قرار می گیرند.



 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها جیرفت در خاتمه عنوان کرد: توزیع ماسک رایگان در ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی از دیگر برنامه های این پایگاه مقاومت است که با مشارکت بانوان بسیجی اجرا می شود.

کد خبر 1011162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha