سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام حسین بود/ حاج قاسم اسوه وحدت

امیرسرتیپ حدادی گفت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام حسین(علیه السلام) و انقلاب اسلامی بود که رشادت هایش در منطقه اثرگذار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به شخصیت این فرمانده سپاه اشاره کرد و اظهارداشت: ویژگی های منحصر به فرد فرماندهان نظامی مثل شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین و انقلاب اسلامی است که آنان در این مدرسه تحصیل کرده اند.

 

فرمانده منطقه پدافندهوایی شهید نصر اصفهان افزود: شخصیت های بزرگ و فرماندهان نظامی کشورمان مفاهیم بلند را از منبرهای علمای دینی فراگرفته و بر اساسا رهنمودهای امام خمینی و رهبر انقلاب اسلامی در میدان نبرد با دشمن و خدمت به مردم حاضر شده اند.

 

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورا و ایثار موجب مقاومت در برابر مبارزه با استکبار شده که حاج قاسم سلیمانی با چنین ویژگی ایستادگی را در برابر زیاده خواهی دشمنان به نسل های آینده آموخت.

 

حدادی تاسی از زندگی معصومین(ع) و ارادت ویژه به ولایت را از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی بیان کرد و گفت: ایشان یک اسوه و الگو نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام و مستضعفان بود.

 

وی این شهید را به عنوان نمادی در برابر استکبار جهانی مععرفی کرد و گفت: داعش به منظور ایجاد جنگ نیابتی در بین مسلمانان تشکیل شده و دشمن در یک برنامه 25 ساله به دنبال تفرقه افکنی و رو در رویی مسلمانان با همدیگر بود ولی سردار سلیمانی این نقشه را با استفاده از جوانان کشورهای ایران، عراق، سوریه و پاکستان و افغانستان تحت عنوان محور مقاومت از بین برد.

 

این فرمانده نظامی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری اسلامی در جهان و اسوه وحدت بین جوامع مختلف شد.

کد خبر 1011186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha