اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در حرم هلال بن علی (ع)

همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با رونمایی از ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی طی آیینی مرحله دوم طرح معیشتی شهید سلیمانی در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) اجرا شد.

 

در این مراسم که با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه شهر آران وبیدگل و مسئولین ادارات و سازمان ها و ارگانهای نظامی و انتظامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد این سردار عالی مقام از ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال رونمایی شد.

در این مراسم آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با تقدیر از این حرکت نوع دوستانه، از سالگرد شهید سلیمانی به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی یاد کرد و توجه به امر معیشتی نیازمندان را مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست. 

 

مدیحه سرایی مداح و شاعر اهل بیت حاج حسن هارونی در وصف سردار سلیمانی، رونمایی از تابلو نقاشی سردار دلها اثر زهرا کدخدایی نوجوان ۱۵ ساله آران و بیدگلی، دکلمه خوانی مداح نوجوان علی اصغر  صفازاده و اجرای گروه سرود نوجوانان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

   

کد خبر 1011190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha