معاملات بورس خراسان جنوبی به عدد ۵۴۷۴ میلیارد ریال رسید

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان آذرماه معاملات بورس استان به عدد ۵۴۷۴ میلیارد ریال رسید، گفت: از مجموع معاملات ۴۵ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۵ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

«سعید هریوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: طی آذر ماه امسال 40 میلیون و 831 هزار و 232 سهم به ارزش 641 میلیارد ریال درتالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این آمار در مقایسه با آبان ماه به لحاظ حجم معاملات 118 درصد و به لحاظ مبلغ معاملات 107درصد افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه مجموع معاملات تالار بورس استان از ابتدای سال تا پایان آذر ماه به عدد پنج هزار و 474 میلیارد ریال رسیده است، افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 67 درصد رشد داشته است.

 

هریوندی در ادامه گفت: از مجموع معاملات 45 درصد آن مربوط به خرید سهام و 55 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

 

مدیر بورس منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی اظهار کرد: طی 9 ماه اخیر برای یک هزار و 160 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایگان و مجازی توسط تالار بورس استان برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه طی آذر ماه شاخص کل 93 هزار و 823 واحد افزایش داشته است، گفت: در حال حاضر 33 کارگزاری در سطح استان خراسان جنوبی در حال فعالیت هستند.

کد خبر 1011206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha