برگزاری نمایشگاه فاطمی با همت کانون فرهنگی هنری شهدای روستای انوج ملایر

علایی گفت: برگزاری نمایشگاه فاطمی، برپایی هیات های هفتگی شامل دعای توسل، هدیه به حضرت زهرا (س)، ختم صلوات و قرآن از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای روستای انوج ملایر در ایام فاطمیه است.

«منصوره علایی »در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: کانون شهدای روستای انوج ملایر  در سال 1389 تاسیس شده است و تا کنون فعالیت های خوبی را در حوزه های مختلف داشته است.

مدیر کانون  فرهنگی هنری شهدای روستای انوج ملایر با بیان اینکه  این کانون در حال حاضر 200 عضو دارد که 52 نفر آن در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند افزود: فعالیتهای مختلف فرهنگی، مذهبی، و دینی ، آموزشی و.. تا قبل از کرونا به در این کانون برگزار شده و بعد از کرونا نیز بیشتر فعالیتها در فضای مجازی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه  از ابتدای شیوع کرونا نیز فعالیتهای این کانون با جدیدت دنبال شد گفت: راه اندازی یک کارگاه ماسک و تولید روزانه 500 عدد ماسک از جمله این فعالیت ها توسط اعضای کانون بوده که این ماسکها لین اهالی روستا به صورت رایگان توزیع شده است.

علایی با اشاره به اینکه  توزیع بسته های معیشتی در راستای اجرای طرح کمکهایم ومنانه مقام معظم رهبری یکی دیگر از اقدامات کانون بوده است گفت: در ابن زمینه در مناسبتهای مختلف از جمله دهه ولایت، هفته بسیج و... توزیع بیش از 200 بسته معیشتی را با همکاری  خیرین و پایگاه بسیج و این کانون داشته ایم.

وی با بیان اینکه  در دهه بصیرت و همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز برنامه های مختلفی در کانون در حال انجام است گفت: برگزاری نشست های بصیرت افزایی برای اعضا با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و تعداد محدود از جمله برنامه های دهه بصیرت در این کانون است.

وی همچنین به برگزاری برنامه های ایام فاطمیه در ابن کانون  اشاره کرد و افزود:  برگزاری نمایشگاه فاطمی،  برپایی هیات های هفتگی شامل دعای توسل، هدیه به حضرت زهرا، ختم صلوات  ختم قرآن و حدیث کسا و... و. برگزاری روضه از دیگر برنامه های این  کانون در ایام فاطمیه است.

 

کد خبر 1011251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha