توزیع ۶۰ جفت کفش بین نیازمندان شیروان

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان گفت: ۶۰ جفت کفش بچگانه و بزرگسال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی و چهلمین روز درگذشت دکتر فخری زاده به همت خیرین، 60 جفت کفش بچگانه و بزرگسال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان بیان کرد: همچنین هزینه بُن نان رایگان به مبلغ 22 میلیون ریال به چهار نانوایی و 20 میلیون ریال هزینه دارویی و درمانی و پزشکی (شامل هزینه خرید دارو و هزینه درمانگاه هلال احمر و ترخیص بیمار از بیمارستان و هزینه دندانپزشکی) برای نیازمندان این شهرستان صورت گرفت.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: توزیع بسته های غذایی و معیشتی به مبلغ 70 میلیون ریال، پرداخت قبوض منازل نیازمندان و تعمیرات بخاری و ایزوگام منازل و غیره از دیگر کمک های صورت گرفته برای محرومان شهرستان بوده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و بیکاری بخش زیادی از مردم، این اقدام با هزینه خیران شهر برای کمک به خانواده های نیازمند صورت گرفته که همچنان ادامه خواهد یافت.

 

محمدزاده قانعی با اشاره به فعالیت این کانون در زمینه تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک، خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد زیادی ماسک نیز به اقشار نیازمند، کارگر، مددجویان کمیته امداد، خانواده های زیر پوشش بنیاد شهید و جامعه نابینایان شهرستان اهدا شده و تعدادی ماسک رایگان نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده که این کار تکرار خواهد شد.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1011348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha