شهید سلیمانی یکی از طلایه‌داران عصاره ناب مدرسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس در پیامی یادآور شد: هر قطره از خون شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، در رگ‌های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجمد طلا مظلومی، نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به مناسبت اولین سالگرد شهادت فرمانده پر افتخار و دلیر سپاه قدس اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانش در حمله تروریستی آمریکایی جنایتکار، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا  وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.( سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۹ )

یک سال از شهادت پرافتخار مرد میدان، فرمانده پرآوازه سپاه قدس اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سردار حسین پور جعفری و دیگر همرزمان سرافرازش می گذرد.

استکبار جهانی و دشمنان خبیث و خونخوار ملت‌های آزاده، به سرکردگی تروریسم دولتی شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار بار دیگر چهره واقعی خود را با ریختن خون سردار عزیزمان و یاران مجاهدش عیان کردند؛ اما ندانستند که شجره طیبه عاشورای ۶۱ هجری با این خون‌ها بارورتر و تناورتر می‌شود.

ترور نابخردانه استکبار جهانی که ذره ای از اراده ملت بزرگ ایران را از مسیر عدالت طلبی، شهادت طلبی و آزادی خواهی اثری نداشته و مردم ایران اسلامی  وظیفه خود را دفاع از دستاوردهای این شهید بزرگوار اعم از شناخت ابعاد مختلف حرکت او و ترویج فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی در تمامی شئون زندگی و عرصه های خدمت می‌دانند تا بتواند از آموزده‌های این مکتب در راه تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی بهره ببرند و ادامه دهنده راه این شهید باشند.

سردار سلیمانی به یقین یکی از طلایه‌داران عصاره ناب مدرسه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت شهادت سردار عزیزمان، او را از تربیت شدگان اسلام و شاگرد مکتب امام خمینی (ره)، در مسیر پویش آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی معرفی کرد و این مکتب را می‌توان در لابه‌لای سیره، کلام، منش و زندگی این شهید بزرگوار به روشنی مشاهده کرد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیز ی، دفاع از مظلوم و وطن‌دوستی بود و مردم ایران هیچ گاه دلاوری‌ها و رشادت‌های سردار دلها هم در روزهای دفاع مقدس و هم در مقابله با داعش و جریان‌های تکفیری را فراموش نخواهند کرد.

بدون شک هر قطره از خون آن بزرگمرد و همرزمان شهیدش، در رگ‌های هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم خواهد جوشید و جبهه مقاومت پر شورتر از گذشته، مستکبران عالم را مایوس و پشیمان می‌سازد.

اینجانب فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یگر همرزمانش را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم  مردم  شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور حوزه انتخابیه تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای سردار بزرگمان شهید حاج قاسم سلیمانی، همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان، صبر و اجر جزیل مسئلت داریم.

کد خبر 1011368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha