توقیف خودروی حامل  ۳۴۱ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان/ متلاشی شدن ۱۲ باند قاچاق مواد مخدر در استان

تاجره گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان گالیکش یک خودرو حامل مواد مخدر توقیف شد که در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «فرزاد تاجره» ظهر امروز (یکشنبه 14 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از عناصر فعال در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گلستان با اشراف نیروهای انتظامی استان گلستان دستگیر شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: شناسایی این فرد با اقدام تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان انجام شد و سوژه مورد نظر پس از شناسایی در یک عملیات پلیسی بازداشت شد.

 

تاجره یادآور شد: در ساعت سه بامداد امروز با هماهنگی دستگاه قضایی شهرستان گالیکش فرد مذکور که در یک خودرو در حال تردد بود دستگیر می شود و در بازرسی از این خودرو  مقدار 341 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

 

وی افزود: در خصوص این پرونده دو دستگاه خودرو توقیف و همچنین پنج نفر نیز بازداشت شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 10 تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است و همچنین 12 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان متلاشی شده است.

 

تاجره ابراز داشت: در طول این مدت 60 دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت که در حوزه امر توزیع مواد مخدر به کارگیری شده بودند توقیف شده است و سه هزار و 243 نفر از عناصر قاچاق و کسانی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

 

وی گفت: همچنین از ابتدای سال تاکنون سه هزار و 397 نفر معتاد در سطح استان جمع آوری و تحویل کمپ های ترک مواد مخدر شدند.

 

کد خبر 1011380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha