خیمه «بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی» در شهرستان بیله سوار برپا شد

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: خیمه «بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه در شهرستان بیله سوار برپا شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خیمه «بصیرت فاطمی، ولایت مداری، مقاومت علوی» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه در شهرستان بیله سوار برپا شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این خیمه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و نهادهای فرهنگی در میدان علی ولی الله در حال ارائه خدمات است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: توزیع بروشور، کتب دینی، پرچم ماشین و شابلون نویسی با جملاتی از حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید سردار سلیمانی و پخش رایگان ماسک از اقدامات صورت گرفته در این خیمه است.

 

 

ملکی خاطر نشان کرد: مهمترین وظیفه این خیمه توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم و دعوت عمومی به رعایت مسائل بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

 

وی اضافه کرد: حجت الاسلام عادلی از روحانیون برجسته شهرستان بیله سوار نیز با حضور در این خیمه به شبهات نوجوانان و جوانان پاسخگو بود و نکاتی در خصوص وظیفه عموم جامعه در قبال بصیرت گوشزد می کرد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی تلاش کرده ایم تا در شان این عزیزان توصیه های بهداشتی، بصیرتی و مقاومت را نشر دهیم.

کد خبر 1011399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha