فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت است

شادکام با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت است، گفت: مسابقه «معمای یک و بیست» به لحاظ موضوع و قالب ارزشمند است لذا باید باطل را از همان مسیری که ورود پیدا می کند، دفع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین شادکام تربتی» در مراسم رونمایی از مسابقه تعاملی "معمای یک و بیست"  در دبیرستان بعثت مشهد ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: مسابقه "معمای یک و بیست" به لحاظ موضوع و قالب ارزشمند است لذا باید باطل را از همان مسیری که ورود پیدا می کند، دفع کرد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: آشنا سازی دانش آموزان با فضاهای ارزشی و فضای راهپیمایی اربعین، ترکیب حقیقت و مجاز و تقابل فکری با موضوع غیر قابل تشکیک هولوکاست جلوه هایی از توجه دادن بازیکنان این بازی به ارزش های دینی و انقلابی از اهداف طراحی این بازی است.

 

وی افزود: فلسفه وجودی آموزش و پرورش تربیت است لذا محور هر شش ساحت ذکر شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت اعتقادی، فرهنگی و دینی می باشد.

 

شادکام با اشاره به زیست بوم جدید در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: فعالیت پرورشی به غلط انباشتی از اتفاقات فرهنگی چون مسابقات و جشنواره ها تلقی می شود، اما بایستی دید تا چه میزان این برنامه ها و فعالیت ها در تغییر نگرش و رفتار فرد می تواند موثر باشد.

 

 

کد خبر 1011462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha