کرسی های تبیین مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه ها شکل بگیرد

خواجه شاهکویی گفت: باید کرسی تبیین مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه ها شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«علیرضا خواجه شاهکویی» عصر امروز (یکشنبه 14 دی) در نخستین یادواره «مرد میدان» گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان با حضور فعالان دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی تبلور پرشور مردم ولایتمدار به نظام و انقلاب اسلامی بود و اقتدار ملت ایران در این روز به نمایش درآمد.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان ادامه داد: دانشگاهیان اساتید و دانشجویان امروز یک رسالت سنگینی برعهده دارند و آن تبیین مکتب شهید سلیمانی است.

 

خواجه شاهکویی ابراز داشت: دغدغه زیادی در بسیج اساتید داریم که گفتمان انقلاب اسلامی از لحاظ علمی تبیین کنیم و تبیین مکتب شهید سلیمانی نیز وظیفه و رسالت ما را در دانشگاه سنگین تر می کند.

 

وی بابیان اینکه باید مکتب شهید سلیمانی را اساتید و دانشجویان به درستی تبیین کنند، افزود: باید کرسی تبیین مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه ها شکل بگیرد و تقسیم کاری داشته باشیم و آنچه در حوزه علمی به آن دست یافتیم را نشر دهیم.

 

رئیس سازمان بسیج اساتید گلستان  تاکید کرد: باید حق یک مکتب و یک مدرسه که از شهید سلیمانی دریافت کردیم را ادا کنیم و بتوانیم این شخصیت بزرگ را به درستی  به جامعه عرضه کنیم.

 

خواجه شاهکویی افزود: دانشگاه ها بر پایه علمی بنا شده است و از آنجا که این توانایی و قدرت در دانشگاه ها وجود دارد باید این رسالت را به سرانجام برسانیم.

کد خبر 1011473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha