استان کرمان قریب به ۵۰ شهید مدافع حرم دارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: استان ۳۶ شهید فاطمیون و ۱۱ شهید کرمانی در دفاع از حرم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی یکشنبه (14 دی) در پاسداشت شهدای مدافع حرم استان با تجلیل از رشادت های مدافعان حرم گفت: استان کرمان  36 شهید فاطمیون و 9 شهید مدافع حرم کرمانی دارد که با شهیدان سلیمانی و پورجعفری 11 نفر می شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با ابراز دلتنگی در خطاب به شهدا گفت: شهدای مدافع حرم خوشا به سعادتتان که شما در وصال و ما در فراق هستیم؛ همه ما مشتاق وصول اما نگران هستیم به سعادتی که شما شهیدان رسیده اید نرسیم و از شما استدعا داریم دست همه ما را بگیرید و مسیر را برای وصول همه ما هموار کنید.

 

 

وی با بیان اینکه در شب سالگرد شهادت شهید حاج قاسم با سرمای 9 درجه زیر صفر مشتاقان حاج قاسم چنان ارادت خود را نشان دادند که مثال زدنی بود، افزود: امروز ملت بزرگ ایران و مردم عزیز کرمان و دوستداران حاج قاسم فراتر از دوست داشتن، عاشق او هستند و از همه قبایل، طوایف، مذاهب و گروه های سیاسی عاشق این مرد بزدگ شدند چون در زمین خدا و و در زمین ائمه اطهار(ع) قدم گذاشت و زندگی کرد و حیات او طیبه بود و ممات او طیبه تر شد.

 

 

سردار معروفی اظهار کرد: امروز دست پرخیر و پربرکت این انسان بزرگ را مشاهده می کنیم و گره ای برای خود نمی بینیم و اصرار داریم که هر کسی در فرهنگ شهید حاج قاسم و در مکتب او گام بردارد بن بست شکن است زیرا حاج قاسم عاشورایی بود و عاشورا بن بست ندارد.

 

 

وی در خطاب به قاتلان حاج قاسم، خاطر نشان کرد: شما به خیال خام خود با زدن این قلب برای ما غروبی ایجاد کردید اما اشتباه کردید شهادت حاج قاسم طلوع جاویدی ایجاد کرد که ماندگار است و امروز اطفال ما خود را حاج قاسم نامیدند، اطفال ما در مسیر حاج قاسم حرکت می کنند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان گفت: در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، دو چیز اصل بود؛ دو ویژگی در 40 سال از ایشان دیدیم؛ دشمن شناسی حقیقی و امام شناسی دقیق که در وصیت نامه و ولایت نامه اصرار بر همین دارد و اگر این دو را مراقبت کنیم، اسلام و انقلاب ضربه نمی خورد و حاج قاسم یک عملگرای واقعی و همیشه در میدان بود و امیدوارم خدا توفیق دهد که بتوانیم در مسیر حق و انقلاب در کنار ولی ثابت قدم باشیم.

کد خبر 1011547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha