اجرای طرح ایران قوی باعث ایجاد رقابتی سالم بین کانون‌های مساجد می شود

پایا، گفت: یکی از اهدا ف برگزاری طرح ملی ایران قوی ایجاد رقابتی سالم بین کانون های مساجد در سطح کشور است.

فرشاد پایا مسئول کانون شهدای قصرشیرین در شهرستان قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در کرمانشاه ، گفت: در طرح ایران قوی تمامی کانون های مساجد در فضایی کاملا  آزاد و بدور از هرگونه کم کاری و بی توجهی مشغول به ارائه فعالیت های خود هستند تا در پایان نتیجه عملکرد کانون ها را مشاهده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا کلاس‌هاو فعالیت‌های قرآنی به طور مداوم برای نوجوانان ،جوانان و نمازگزارانی که برای اقامه نماز به مسجد می آمدند، اجرا می شود. اما با توجه به شرایط حاکم جلسات روخوانی و تفسیر قرآن کریم بعد از نماز مغرب و همچنین کلاس های روخوانی روانخوانی و حفظ قرآن کریم برای نوجوانان و کودکان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تعداد محدودی برگزار می شود.

 

پایا با اشاره به اینکه برای جذب جوانان به کانون مساجد برنامه هایی اجرا می شود، افزود: کانون شهدای قصرشیرین برای جذب نوجوانان و جوانان در محیط نشاط آور مسجد مسابقات ورزشی ،قرآنی و کتابخوانی برگزار کرده که مورد استقبال بسیاری از جوانان قصرشیرینی شده است.

 

مسئول کانون شهدای قصرشیرین تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در این کانون برای اعضاء کتابخانه‌ای ایجاد شده که شامل کتب مذهبی است.

 

وی در پایان با اشاره به عملکرد این کانون در شهرستان ، گفت: خوشبختانه کانون شهدای قصرشیرین از ابتدای سال تا کنون در راستای جذب جوانان و ایجاد روحیه نشاط برای آن ها به طور کامل برنامه های کانون مساجد را پوشش و اجرا کرده است.

کد خبر 1011581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha