فعالیت های رواق نور در فضای مجازی دنبال می شود

سیاه کمری گفت: کرونا باعث شده تا فعالیت های رواق نور شامل خانواده و مهدویت، روخوانی و روانخوانی و آموزش قرآن کریم ، در فضای مجازی برای اعضای کانون برگزار شود.

پروانه سیاه کمری مسئول کانون حضرت قاسم در کرمانشاه گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : در راستای طرح رویداد ایران قوی یادواره شهدا برای معرفی شهدای منطقه به جوانان و نوجوان در چقامیرزا برگزار شده است .

 

وی خاطر نشان کرد : هر سال یادواره شهدا با تقدیر از خانواده شهدای منطقه چقامیرزا و معرفی مادران شهید در کانون حضرت قاسم برگزار شده که امسال هم در راستای اجرای طرح تکریم ایثارگران و شهدا ، در رویداد ایران قوی این یادواره در کانون برگزار شده است.

 

سیاه کمری با تاکید بر اینکه در این کانون رواق کتاب برای ترویج فرهنگی کتابخوانی برپا شده است، تصریح کرد:در کانون حضرت قاسم برای اعتلای فرهنگ کتابخوانی ،کتابخانه ای تشکیل و همچنین در مناسبت‌های مختلف ، کتاب مرتبط به موضوع آن مناسبت، به اعضای کانون ، معرفی می شود . برای مثال در حال حاضر کتاب حماسه فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه برای خواندن به اعضای کانون معرفی شده است.

مسئول کانون حضرت قاسم، با اشاره به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در این کانون اظهار کرد: با توجه به اینکه در منطقه چقامیرزا غالب خانواده ها فقیر نشین هستند، با کمک خیرین و حسینیه حضرت قاسم و همچنین آستان قدس رضوی رزمایش کمک های مومنانه در این کانون برگزار و بین خانوارهای تحت پوشش کانوندر سه نوبت، در ماه رمضان، عید غدیر و ماه محرم غذای گرم نذری و بسته های شامل مواد غذایی ، گوشت گرم غذای گرم توزیع شده است .

وی در پایان گفت: بجز مواد غذایی در چند نوبت کارت هدیه به ارزش ۳۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان به خانوارهای نیازمند داده و به کمک کانون، افراد دارای بیماری های خاص به موسسه خیریه عاشوراییان، واقع در محله چقامیرزا ،معرفی شده اند، تا برای مخارج دارویی و درمانی ،تحت پوشش موسسه قرار بگیرند.

مسئول کانون حضرت قاسم با بیان اینکه رواق نور در طرح رویداد ایران قوی به دلیل محدودیت های کرونایی در فضای مجازی در این کانون اجرا شده است ، تصریح کرد:  فعالیت های رواق نور شامل ، خانواده و مهدویت، روخوانی و روانخوانی و آموزش قرآن کریم ، در فضای مجازی برای اعضای کانون انجام شده است. 

پروانه سیاه کمری مسئول کانون حضرت قاسم در پایان خاطرنشان کرد: این کانون از ابتدای سال برنامه های فرهنگی و اجتماعی کانون مساجد را پوشش داده است. اجرای این برنامه ها در محیط کانون و خانواده ها تاثیر بسزایی داشته است. 

کد خبر 1011582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha