پویایی و مردمی بودن مهمترین ویژگی شبکه جوانان رضوی همدان

مرتضایی گفت: شبکه جوان رضوی به عنوان پویاترین شبکه در حال فعالیت است که یکی از خصوصیات این شبکه ها مردمی بودن و فعالیت اقشار مختلف جامعه در آن است.

«رضا مرتضایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: شبکه جوانان رضوی همدان در طی سال برنامه های متنوعی اجرا می کند که مهمترین آن ایام ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) و ورود پرچم خادمان رضوی به استان همدان بود.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا رویکرد فعالیت های شبکه جوانان رضوی استان نیز تغییر کرده است و در قالب های مختلف از جمله اهدای بسته های تبرکی و غذایی حضرتی، تجلیل از کادر درمان، عیادت از بیماران کرونایی فعال است.

 

وی ادامه داد:  همزمان با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، پویش مسابقه بزرگ راز محبوبیت سلیمانی با همت کانون خادم  یاری نوجوانان و جوانان رضوی اجرا شد.

 

وی بیان کرد: مسابقه، راز محبوبیت حاج قاسم چه بود ، با ارسال پیامک  با محوریت کتاب ارزشمند مکتب سلیمانی اجرا شد.

 

مرتضایی در مورد فعالیت های اجرای گفت: در شب میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و با همکاری شبکه جوانان رضوی همدان و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان همدان، 450 غذای حضرتی به همراه بسته‌های فرهنگی در قالب طرح «نسیم مهر رضوی» بین کادر درمانی و بیماران کرونایی بیمارستان سینا توزیع شد.

 

وی افزود: همچنین ویژه برنامه نیمه شعبان با اجرای گروه سرود نورالمهدی و هیات رزمندگان اسلام به همراه پرچم متبرک و توزیع بسته‌های رضوی با رعایت کامل مسائل بهداشتی در حیاط بیمارستان بعثت برگزار شد و توانستیم لحظه‌ای کوتاه خرسندی و شادی زحمتکشان از جمله پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، عوامل اجرایی و بیماران بستری در این بیمارستان را فراهم آوریم.

 

 

کد خبر 1011695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha