شهید حاج قاسم سلیمانی پیرو محض ولایت فقیه بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی پیرو محض ولایت فقیه بود و این مهم متاثر از بصیرت دینی ایشان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام حسین زحمتکش» امروز (15 دی) در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که در محل مسجد جامع فاروج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی  40 ساله انقلاب اسلامی همه زندگی خود را وقف سربازی دین خدا کرد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: انسان های والایی همچون شهید سلیمانی در مکتب ارزشمندی به نام دین اسلام و حضرت فاطمه(س) پرورش یافتند.

 

 

وی بیان کرد: خداوند دین اسلام را به عنوان کامل ترین ادیان معرفی می کند و هر آن کس که در این مسیر قرار بگیرد به درجات بالایی دست خواهد یافت.

 

 

حجت الاسلام زحمتکش، داشتن بصیرت دینی را بزرگترین سرمایه انسانی برشمرد و اظهارکرد: کسی که به بصیرت دینی برسد، راه بندگی را نیز پیدا می کند و به فلسفه وجودی خودش می رسد.

 

 

وی تصریح کرد: در واقع کسی که بصیرت دینی پیدا می کند، به مقام تکلیف شناسی در عرصه عبادت و اجتماع خواهد رسید.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی کسی بود که با تأسی از حضرت فاطمه(س) تمام تلاش خودش را به کار برد که به بصیرت دینی برسد و دین خودش را به اسلام ادا کند.

 

 

حجت الاسلام زحمتکش در ادامه بصیرت سیاسی را شاخه ای از بصیرت دینی خواند و بیان کرد: اگر بصیرت دینی نباشد، بصیرت سیاسی معنایی پیدا نمی کند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما همچون شهید حاج قاسم سلیمانی به بصیرت سیاسی رسیده بود و پیرو محض ولایت فقیه بود.

 

 

وی افزود: امروز هر یک از ما نیز می توانیم قاسم سلیمانی باشیم، به شرطی که در هر پست و مقام و مسئولیتی که هستیم به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم و پیرو خط رهبری باشیم.

 

 

آرزو یوسفی

 

 

کد خبر 1011723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha