آماده‌سازی ۵۰۰ بسته معیشتی در مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل از آماده سازی ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه طرح شهید سلیمانی از سوی این مرکز نیکوکاری خبر داد.

حجت الاسلام «حجت الله جلالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به موسسه مهد قرآن و ولایت همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در قالب طرح شهید سلیمانی اقدام به تهیه بسته های حمایتی و معیشتی با هدف کمک به نیازمندان کرد.

 

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل افزود: این مرکز در قالب رزمایش کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان با کمک خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: این مرکز از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در ۶ مرحله، بسته های معیشتی جمعا به ارزش ۵۴۰ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

مدیر  مؤسسه مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل خاطر نشان کرد: توزیع بن کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان، تهیه جهیزیه به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، کمک ماهانه افراد تحت پوشش به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان و کمک درمانی ۱۵۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری ولایت در این ایام بوده است.

 

جلالی تصریح کرد: همچنین این مرکز نسبت به احداث سالن چند منظره دکتر محسن فخری زاده، ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر ، آموزش خانواده و مشاوره ، سفرهای زیارتی برای مددجویان، کمک به سیل زدگان، کمک های آموزشی و تحصیلی، کمک های فرهنگی، حمایت های معیشتی ویژه طلاب اقدام کرده است.

 

وی افزود: احداث ۴۰ واحد مسکونی به مبلغ ۴ میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به مهد قران و ولایت آران و بیدگل است./

کد خبر 1011797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha