فعالیت ۲۰ نفر در مجمع قاریان عضو واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند

بحیرایی گفت: مجمع قاریان عضو واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند در طی سال با حضور در محافل قرآنی برنامه های مختلف اجرا می کنند.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جلسات تخصصی و آموزشی قرآن کریم هر هفته روز های پنجشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء در کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند برگزار می شود.

 

مدیر واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان نهاوند افزود:  جلسات قرآنی با حضور قاریان ممتاز شهرستان نهاوند و با تعداد محدود جمعیت و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در محل کانون اندیشه نهاوند برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم در شهرستان نهاوند متشکل از 20 نفر از جوانان فعال که برخی از آنها عضو واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی هنری اندیشه نهاوند هستند.

 

بحیرایی با اشاره به اينكه محور فعاليت كانون‌های مساجد، فعاليت‌های قرآنی و دينی است، ابراز كرد: يكی از اصلی‌ترين برنامه‌های واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه نهاوند ترویج ارزش های ناب دینی و قرآنی در سطح جامعه بویزه در بین نسل جوان است.

 

وی افزود: باید معرفت و اخلاق قرآنی را در خودمان و جامعه  تقویت کنیم ناراحتی های شخصی را درگیر کارهای قرآنی و رفتارهای قرانی نکنیم دوستی ها و رفاقت ها را حفظ کنیم از حاشیه ها فاصله بگیریم و در جهت ترویج معارف قرآنی و ارزش های اسلامی گام برداریم.

 

 

کد خبر 1011827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha