ارائه ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان لرستانی

فولادی گفت: در قالب تسهیلات ودیعه مسکن و کارگشایی مددجویان کمیته امداد استان لرستان بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فاطمه فولادی» امروز(15دی) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ارائه تسهیلات ودیعه مسکن و کارگشایی بخشی از برنامه های کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: در قالب ارائه آموزش و اختصاص تسهیلات بانکی در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد تلاش می شود.

 

وی افزود: امسال در دو قالب ودیعه مسکن و تسهیلات کارگشایی اعتیاری بالغ بر ۴۹میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

فولادی ادامه داد:  هشت هزار و ۲۱۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن و کارگشایی به منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، جهیزیه و سایر مسائل به خانوارهای تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

 

وی افزود: تمامی خدمات کمیته امداد بر اساس نیازسنجی و با اولویت رفع مشکلات اساسی خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌شود که این روش موجب تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به گرفتاری افراد نیازمند شده است.

 

فولادی ادامه داد: چهار میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض نیز امسال برای حل مسائل معیشتی و رفع مشکلات ضروری، در اختیارپنج هزار و ۴۶۰ نفر از مددجویان تحت حمایت استان قرار گرفت.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با اشاره به اینکه کمک های خیران نقش مهمی در رفع گرفتاری مددجویان دارد اظهار کرد: با افزایش مشارکت نیکوکاران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد می‌توان بخش قابل توجهی از نیازهای ضروری خانواده‌های بی‌بضاعت را تامین کرد.

کد خبر 1011832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha