نماهنگ «لشکر عشق» در کانون «الزهرا (س)» تولید شد

حضوری از تولید نماهنگ «لشکر عشق» ویژه سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تهیه نماهنگ «لشکر عشق» به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، گفت: این نماهنگ با موضوع سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» و همزمان با سالروز شهادت وی تهیه و تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: این نماهنگ حماسی با تک خوانی سه نوجوان مسجدی به شکل زیبا و جذاب خوانندگی شده و در قالب آن رشادت های سردار دلها در خدمت به مردم به تصویر کشیده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نماهنگ «لشکر عشق» با تلاش مرکز رسانه ای «مأوا» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تهیه و تولید شده است، بیان کرد: مدیریت این اثر بر عهده «محمد حسین هنرمند» بوده است.

 

حضوری به نقش آفرینان این اثر اشاره کرد و اظهار داشت: داریوش تقوایی، امین تقوایی، زهرا کارگر، محمد رضا سبوئی، الهام رحیم خانلی و محیا نام آوری در این اثر نقش آفرینی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه تنظیم این اثر بر عهده «علی پارسامهر» بوده است، عنوان کرد: نماهنگ «لشکر عشق» همزمان با سالروز شهادت «شهید قاسم سلیمانی» در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همچنین به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با سالروز شهادت سردار دلها پرداخت و عنوان کرد: تبیین راه، سیره و منش «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» از جمله اهدافی بود که با برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت این شهید مقاومت به آن پرداخته شد.

 

وی همچنین پخش کلیپ را از دیگر برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور نمازگزاران و اعضای کانون برگزار شد.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز شهادت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی»، در قالب رواق «همدلی»، در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا درآمده است.

 

کد خبر 1011833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha