مس سرچشمه سه کتاب درباره شهید سلیمانی چاپ‌ و منتشر می کند

مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه گفت: سه کتاب درباره شهید سلیمانی با عناوین مختلف توسط روابط عمومی ابن‌ مجتمع تدوین، چاپ‌ و منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، روح‌ الله ابوالهادی دوشنبه ( ۱۵ دی) ضمن‌ تسلیت‌ به مناسبت شهادت‌ سردار حاج‌ قاسم‌ سلیمانی و گرامی داشت‌ هفته مقاومت به خبرنگاران‌ گفت: طرح پژوهشی برای تدوین سه کتاب مربوط به ابعاد مختلف زندگی حاج‌ قاسم سلیمانی در دست‌ اقدام‌ است و این‌ طرح به نام  " طرح مطالعاتی و تولید چندرسانه‌ای بازخوانی نقش مردمی سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی " است که مجوز آن‌ از سوی بنیاد مکتب شهید سلیمانی اخذ شده است.

 

 

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه تصریح‌ کرد: بر اساس این‌ طرح و با انجام‌ مطالعات میدانی و نیز  بررسی اسناد و مدارک موجود، ۳ کتاب با عناوین " سردار در روایت فرماندهان لشکر ثارالله" ، " نقش سردار در تامین امنیت پایدار جنوب استان کرمان " و " نقش سردار در مدیریت بحران زلزله بم " توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه تدوین و منتشر خواهد شد.

 

 

 

وی به برنامه های گسترده ای که مجتمع مس سرچشمه در رابطه با شهادت  سردار سلیمانی در هفته مقاومت در حال اجرا دارد هم‌ اشاره کرد و افزود: برای پاسداشت این‌ ایام ۵ طرح ویژه بیلبورد بزرگ شهری در نقاط مختلف شهر رفسنجان و سرچشمه نصب شد، همچنین روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در بخش اجرایی ویژه‌برنامه نخستین سالگرد شهادت حاج‌ قاسم‌ سلیمانی در ۱۳ دی، همکاری ویژه داشته است.

 

 


مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: مجتمع مس سرچشمه در برگزاری دوّمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی و محیطی سردار آسمانی که در گلستان‌ امین رفسنجان برگزار شد حمایت های لازم‌ را داشته و در این‌ ایام‌ مسابقه بزرگ کشوری حفظ سوره های مبارکه " صف و جمعه " به صورت مجازی برگزار کرد که نتایج آن در روزهای‌ آینده اعلام‌ می شود و برگزیدگان‌ با اهدای جوایز ارزنده ای از سوی مس سرچشمه تجلیل می شوند.

 

 

 

وی برپایی نمایشگاه عکس از مراسم تشییع شهید سلیمانی در رفسنجان و ساخت دو فیلم مستند درباره این شهید و  تولید سه نماهنگ را از دیگر فعالیت‌ های روابط عمومی مس سرچشمه در هفته مقاومت عنوان کرد و گفت: همچنین در این‌ ایام ۲ اثر موسیقیایی حماسی و یک سرود با موضوع رشادت‌ های سردار سلیمانی، و نیز تهیه و توزیع چند عنوان کتاب و  توزیع وصیت‌نامه شهید سلیمانی انجام می شود.

 

 


ابوالهادی ادامه داد: برگزاری مسابقه رادیویی، چاپ و توزیع ۱۴هزار پوستر شهید سلیمانی در سطح شهرهای سرچشمه، رفسنجان‌ و کرمان و همچنین توزیع ۱۰‌ هزار خوشبوکننده با تمثال شهید حاج‌ قاسم سلیمانی از دیگر اقدامات مجتمع مس سرچشمه است.

 

 


وی خاطرنشان‌ کرد: موکب شهدای صنعت مس در گلزار شهدای کرمان در جوار مزار شهید سلیمانی، از ۷ دی ماه مستقر شده و خدماتی از جمله توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و پذیرایی زائران‌ شهدا را بر عهده دارد و تا ۱۸ دی ماه این‌‌موکب خدمت‌ رسانی می کند.

 

کد خبر 1011851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha