تله کابین گرگان به تصویب شورای عالی معماری کشور رسید

ربیعی از تصویب پروژه تله کابین گرگان در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور خبر داد.

«حسین ربیعی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: پروژه تله کابین گرگان یکی از خواسته دیرینه مردم گرگان است و از دور دوم و سوم شورای شهر گرگان پیگیر اجرای این پروژه بودیم.

 

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان ادامه داد: خوشبختانه امروز این پروژه در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تصویب رسید.

 

ربیعی بیان کرد: پیش از این نیز سازمان های مرتبط مثل منابع طبیعی و سازمان جنگل ها با جزئیات اجرای این طرح موافقت کرده بودند.

 

وی افزود: تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور آخرین مرحله پیش از اجرای طرح تله کابین در گرگان بود که امروز خوشبختانه به تصویب رسید.

 

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان تاکید کرد: در دوره سوم شورای اسلامی شهر گرگان نسبت مطالعات و اقدامات کارشناسی برای اجرای این طرح آغاز شد و در نهایت اجرای این پروژه در محور ناهارخوران به تصویب رسید.

 

ربیعی افزود: در راستای اخذ مجوزات لازم از منابع طبیعی و سایر سازمان مثل سازمان جنگل ها پیگیری لازم در دوره های گذشته اتفاق افتاد و پس از تصویب در شورای عالی معماری کشور امیدواریم از سال آینده اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شود و بتوانیم این پروژه را در گرگان به سرانجام برسانیم.

 

وی افزود: تمایل ما این است که از ظرفیت سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای پروژه تله کابین گرگان استفاده کنیم.

 

کد خبر 1011865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha