واحد های تولیدی شن و ماسه رودخانه ای که باعث منجر به آسیب راه ها شوند، لغو مجوز می شوند

امیری گفت: واحدهای تولیدی شن و ماسه رودخانه‌ای که عملکردشان باعث تخریب و آسیب به راه‌ها و پل‌ها و ... می شود لغو مجوز می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « گودرز امیری » امروز(15 دی) در شورای فنی استان، با اشاره به  گزارش کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت  ساخت شورای فنی استان، اظهار داشت:  با بررسی مشکلات پیمانکاران و مشاوران طرح‌ها  در گروه مجازی آموزش و راهنمایی خواهند شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه با کارگاه‌هایی که آزمایشگاه ندارند برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: تولیدی های ریزدانه های رودخانه‌ها تعطیل شوند و از مصالح کوهی استفاده شود.


وی با بیان اینکه واحدهای که پروانه ندارند برخورد و تعطیل می‌شوند، گفت: لازم است با رصد فعالیت واحدهای تولیدی شن و ماسه رودخانه‌ای استان، واحدهایی که عملکردشان باعث تخریب و آسیب به راه‌ها و پل‌ها و ... می شود را از طریق قضایی پیگیری و خسارت وارده را اخذ و پیمانکار یا واحد را لغو مجوز نماید.


 امیری خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان مکلف هستند ظرف ۱۰ روز  خدمات واحدهای تولیدی که فاقد مجوز هستند  را قطع کنند.


 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود:  کلیه واحدهای تولید تیرچه از صنعت و معدن و استاندارد مجوز لازم را گرفته سپس شروع به کار نمایند.


 وی با تاکید به اینکه واحدهای تولید تیرچه فاقد مجوز شناسایی و تعطیل شوند، ادامه داد: دبیرخانه شورای فنی و استاندارد استان مکلف هستند اطلاع رسانی لازم به مردم در خصوص خرید تیرچه صرفاً از واحدهای مجوز دار انجام دهند.

 

کد خبر 1011884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha