اهدای ۱۰تبلت به دانش آموزان نیازمند چمستان در هفته آینده

حجت الاسلام عالیشاه به شیوع کرونا و اهمیت استفاده از تبلت برای ادامه تحصیل درشبکه شاد اشاره کرد وگفت:۵۰ نفر از دانش آموزان چمستان فاقد تبلت بودند که با کمک خیرین و امداد ۴۰ تبلت به آنان داده شد و تلاش داریم۱۰ دیگر تا هفته آینده تهیه و تحویل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(15دی) در مراسم غبار روبی گلزار شهدای گمنام وافتتاح یک واحد مسکونی با کمک بسیج و خیرین، کلنگ زنی یک واحد مسکونی، دلجویی از دو بیمار زمین گیر و توزیع ۵ عدد تبلت در دفتر امام جمعه چمستان شهرستان نور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی براینکه جوانان باید کشور را اداره کنند، گفت: این دانش آموزان سرباز ولایت هستند، کمیته امداد در حوزه فرهنگی در بحث نخبه‌پروری ورود پیدا کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و اهمیت استفاده از تبلت برای ادامه تحصیل در بستر شبکه مجازی شاد اشاره کرد و افزود: تا پایان بهمن نیاز همه دانش آموزان کمیته امداد به تبلت برطرف خواهد شد تا حتی یک مورد بازمانده از تحصیل نداشته باشیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اعلام اینکه ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو از خدمات امداد بهره‌مند می‌شوند، گفت: قبل از شیوع کرونا برگزاری اردوهای خوبی را داشتیم، ولی امسال آموزش‌ها را در فضای مجازی خواهیم داشت‌.

 

وی اظهار کرد: تهیه تبلت بر اساس نیاز خانواده‌ها صورت گرفت حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط خیر و ۵۰ درصد توسط کمیته امداد اهدا می‌شود تا تبلت دانش آموزی حدود ۳ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را خریداری و به دانش آموزان اهدا کنیم‌‌.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سلامت خانواده‌ها برای ما مهم است راهبرد دشمن از طریق فضای مجازی ویران کردن خانه و خانواده است. کمیته امداد در بحث اینترنت پاک ورود پیدا کرده است و سیم کارت و اینترنت رایگان و قابل کنترل به دانش آموزان اهدا خواهد شد محدودیت دارد و فقط می‌توانند از شبکه آموزشی و شاد استفاده کنند.

 

وی بیان کرد: برای حفظ کرامت خانواده‌ها اهدای تبلت از طریق آموزش و پرورش انجام خواهد شد، امیدواریم در مباحث آموزشی خدمت شایسته ای را ارائه بدهیم.

 

این مسئول یادآورشد: ۵۰ نفر از دانش آموزان چمستان فاقد تبلت بودند که با کمک خیرین و امداد ۴۰ تبلت به آنان داده شد و تلاش داریم به ۱۰ نفر دیگر نیز تا هفته آینده تبلت اهدا کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به برنامه‌های دهه بصیرت عنوان کرد: اجرای طرح امواجی از بهشت در سطح استان، افتتاح مسکن مددجویی، پرداخت جهیزیه، فعال کردن ۱۷ مرکز فرهنگی نیکوکاری خواهران با هدف اتصال مددجویان به حوزه‌های علمیه برای ارائه مشاوره دینی و کاهش آسیب اجتماعی از جمله این برنامه‌ها است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران اضافه کرد: در طرح امواجی از بهشت در سال گذشته ۶ هزار نفر از مردم مازندران به نیت سردار سلیمانی حمایت یتیمان را پذیرفتند در صورتی که طی بیست سال ۳۲ هزار حامی برای ۱۱ هزار یتیم با پرداخت ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان داشتیم.

*برای گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی باید خوب درس بخوانید

در ادامه حجت الاسلام «رحمت الله حاجی زاده» خطاب به دانش آموزان حاضر بیان کرد: زمان و وقت انرژی شما با ارزش است و شیوه استفاده از وقت در زندگی آینده‌تان اثرگذار است حال که خیرین تلاش کردند و مدیرکل کمیته امداد استان برای تهیه تبلت پای کار آمد باید قدر بدانید خوب درس بخوانید آینده کشور متعلق به شما است.

 

امام حمعه چمستان اذعان کرد: خیری که کمک کرد انتظار دارد یادش کنید خوب درس بخوانید ثوابش به شما می‌رسد چشم بر هم بزنید مدیر یک مجموعه می‌شوید، فردی که خوب درس بخواند و دینش را حفظ کند در آینده یک مدیر موفق در کشور می‌شود حقیقت این است که آمریکا از موشک ما نمی‌ترسد از شماها می‌ترسد لذا اگر می‌خواهید انتقام حاج قاسم را بگیرید و موفق باشید باید خوب درس بخوانید و ارتباطتان را با خدا قوی کنید‌.

 

به گزارش شبستان، فروغی از بازنشستگان شرکت گاز است و ماهانه حدود ۸۰۰ هزار تومان به حساب فرزندان یتیم واریز می‌کند وهمچنین این خیر چمستانی ماهانه ۲۰ سبد کالا را برای ایتام تهیه می کند.

کد خبر 1011938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha