اجرای صحیح نیات واقفین مورد تاکید اماکن مذهبی  و مؤسسات خیریه‌ باشد

نماینده مردم دیار ۱۵خرداد با تاکید خواستار اجرای صحیح نیات واقفین اماکن مذهبی و مؤسسات خیریه‌ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، در جلسه نماینده مردم دیار پانزده خرداد با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مسائل و مشکلات این حوزه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سیاست های راهبردی سازمان اوقاف و امورخیریه، جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور و نیز، افزایش بهره وریِ  موقوفات و نظارت بر عمل امینانه در وقف، خواستار ترویج فرهنگ وقف و ورود به عرصه های نوینِ آن شد.

دکتر نوش‌آبادی، ضمن تشکر از زحمات و اقدامات ارزنده و قابل تقدیر سازمان اوقاف و امور خیریه‌ی کشور و نقش موثر حجت الاسلام خاموشی، در توسعه فعالیت های کیفی این سازمان، خواستار توجه به توسعه کمی و کیفی ادارات اوقاف شهرستان های پیشوا و قرچک شد.

نوش آبادی با اشاره به ظرفیت های متنوع و فراوان اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در شهرستان ورامین و سایر شهرستان های جنوب شرق استان تهران، بر اداره امور موقوفات عام (فاقدمتولی)، بقاع متبرکه، اماکن مذهبی  و مؤسسات خیریه‌ی تحت نظارت سازمان و نظارت بیشتر بر اجرای صحیح نیات واقفین، تاکید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، ضمن استقبال از پیشنهادات دکتر نوش آبادی، از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه، بر عزم جدی این سازمان در دفاع از حقوق واقفین و اجرای صحیح و کامل نیات واقفین، تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن موانع موجود، ادارات شهرستان های پیشوا و قرچک، هرچه زودتر، فعال و راه اندازی شود.

کد خبر 1012003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha